DUCATI SUPERBIKE

959 PANIGALE

Najmniejsze dziecko w rodzinie Panigale, choć bardzo wojownicze! Idealny „złoty środek” pomiędzy 899, a 1199 i 1299. Maszyna została stworzona na ulepszonym podwoziu, opartym o samonośną ramę typu monocoque, połączoną z w pełni regulowanym zawieszeniem. Za dostarczanie ekstremalnych emocji odpowiada też nowy, bardzo wydajny silnik o mocy 157 koni mechanicznych i kapitalnie sprawdzające się w sportowych jazdach sprzęgło antyhoppingowe.

"Małe" Panigale to doskonały kompromis pomiędzy drogą, a torem - pomiędzy osiągami i najnowszymi rozwiązaniami technicznymi, a łatwym prowadzeniem. Superbike Ducati 959 Panigale to zapierający dech w piersiach idealny generator adrenaliny w oszołamiającej włoskiej stylistyce

Dane techniczne

Silnik: Superquadro, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą      
Pojemność: 955cm3
Średnica x skok tłoka:

100 x 60,8mm

Moc maksymalna: 115,5kW (157KM) przy 10500obr/min
Moment obrotowy: 107,4 Nm przy 9000 obr/min
Skrzynia biegów:
6-biegowa z quickshifterem (DQS)
Rama: aluminiowa, typu Monocoque
Zawieszenie przednie: 43mm widelec Showa BPF upside,down z pełną regulacją, chromowane wewnętrzne golenie
Opona przednia:
Pirelli Diablo Rosso Corsa 120/70 ZR17
Zawieszenie tylne:

w pełni regulowany amortyzator Sachs z progresywnym układem dźwigni, dwuramienny wahacz aluminiowy

Opona tylna:

Pirelli Diablo Rosso Corsa 180/60 ZR17

Wysokość siedzenia: 830mm
Skok koła (przód-tył)
120mm - 130mm
Hamulce przód: 2 x 320mm pół-pływające tarcze, radialnie montowane, Brembo Monobloc, 4-tłoczkowe zaciski M4.32, Bosch ABS
Hamulce tył: 245 mm tarcza, 2-tłoczkowy zacisk, Bosch ABS
Wyposażenie:

3 tryby jazdy (Race, Sport, Wet), Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch 3-st. ABS + 8-st. kontrola trakcji DTC)
Ride by Wire, Regulowana kontrola hamowania silnikiem (EBC), Quickshifter (DQS), Regulowany amortyzator skrętu Sachs, Przygotowany do Ducati Data Analyser+ GPS (DDA+ GPS)

Masa "sucha: 176kg
Masa własna z płynami: 200kg
Wysokość siedzenia: 830mm
Rozstaw osi: 1431mm
Zbiornik paliwa: 17l
Ilość miejsc: dwuosobowy
Interwały przeglądowe:
12 000 km lub 12 miesięcy
Zużycie paliwa, emijse:
Zużycie paliwa 5,6 l/100 km - CO2 = 133 g/km; Euro 4

959 PANIGALE CORSE - NOWOŚĆ!

Motocykl ze wszech miar oddający sportowego ducha Ducati, a także jednocześnie wyrafinowany i finezyjny włoski styl. Ostry, zadziorny, ale jednocześnie bardzo precyzyjny w prowadzeniu, a do tego jeszcze emanujący pięknem. W jego projektowaniu i wykonaniu liczyła się dbałość o każdy, nawet najdrobniejszy detal. Podczas produkcji tej maszyny wykorzystywano najwyższej jakości materiały i komponenty.

Jego właściciel z wielu względów może poczuć dreszczyk wyścigowych emocji, choćby dlatego, że motocykl ma barwy, które dotychczas były zarezerwowane dla maszyn Ducati startujących w MotoGP! Co też warte podkreślenia, 959 Panigale Corse zostało stworzone na ulepszonym podwoziu, opartym o samonośną ramę monocoque, połączoną z w pełni regulowanym zawieszeniem. Do tego dochodzi jeszcze szereg elementów wyposażenia, które sprawiają, że mamy do czynienia z naprawdę wyjątkową wersją kapitalnego motocykla.


1299 PANIGALE

Bezkompromisowe 1299 Panigale zachwyca nie tylko stylem, ale i nadzwyczajnymi osiągami. Daje je silnik z rodziny Superquadro ze średnicą tłoka zwiększoną do 116 milimetrów i całkowitą pojemnością skokową wynoszącą aż 1285 centymetrów. 205 koni czystej adrenaliny i kosmiczny maksymalny moment obrotowy na poziomie 145 niutonometrów! Nowe Panigale naszpikowane jest bardzo zaawansowaną elektroniką wspomagające kierowcę zasiadającego na tej piekielnie mocnej maszynie. Ducati Quick Shift pozwala jeszcze wydajniej korzystać z możliwości tego potwora.

Kolory: Red


1299 PANIGALE S

Jeszcze bardziej dopieszczona wersja najmłodszego dziecka Ducati! Superbike przez duże, naprawdę wielkie S!!! Jeszcze bardziej dopracowana, ekskluzywna wersja nowego Panigale. W pełni LED-owy przedni reflektor, włókna węglowe i wiele innych najnowszych zdobyczy techniki motoryzacyjnej sprawiają, że ta budzi wielkie pożądanie u wielu, lecz niewielu może sobie na nią pozwolić.

Kolory: Red

Dane techniczne 1299 PANIGALE / 1299 PANIGALE S:

Silnik: Superquadro, dwucylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą.
Pojemność: 1285cc
Średnica x skok tłoka: 116x60,8mm
Kompresja: 12,5:1
Moc maksymalna: 205 KM (150kW) przy 10.500 obr/min
Moment obrotowy: 144,6 Nm przy 8750 obr/min
Zasilanie: Elektroniczny wtrysk paliwa, eliptyczne przepustnice
Układ wydechowy: 2-1-2, katalizator, 2 sondy lambda, dwa tłumiki ze stali nierdzewnej z obudową z aluminium
Skrzynia biegów: 6-biegowa wyposażona w Ducati Quick Shifter (DQS)
Sprzęgło: Mokre, wielotarczowe, hydrauliczne
Rama: Jednolita aluminiowa
Rozstaw osi: 1437mm
Wysokość siedzenia: 830mm
Kąt wyprzedzenia główki ramy: 24,5°
Zawieszenie przód: Marzocchi 50mm (1299 Panigale), Öhlins NIX30 43mm (S). W pełni regulowane zawieszenie „upside-down”. Regulowane elektronicznie ciśnienie i tłumienie.
Koło przód: 10’cio ramienne, aluminiowe obręcze 3,50x17, opona 120/70 ZR 17, Pirelli Diablo Supercorsa SP
Zawieszenie tył: w pełni regulowany jednoramienny, aluminiowy wahacz Öhlins. Regulowane elektronicznie ciśnienie i tłumienie
Koło tył: 10’cio ramienne, aluminiowe obręcze 6,00x17, opona 200/55 ZR 17 Pirelli Diablo Supercorsa SP
Hamulce przód: Dwie tarcze pół-pływające 330 mm, 4-tłoczkowe zaciski Brembo Monoblock Evo M50, montowane radialnie, ABS
Hamulce tył: Tarcza 245mm, 2-tłoczkowy zacisk, ABS
Wyposażenie:

ABS, DTC (kontrola trakcji), DQS (Ducati Quit Shift), EBC (hamowanie silnikiem), Fully Ride by Wire , DDA+ ready (Ducati Data Analyser), wyświetlacz typu Full LCD Display, Riding Modes (tryby ustawienia zawieszenia), Power Modes (mapowanie silnika)

Pojemność zbiornika paliwa: 17l
Masa bez płynów:
166,5kg
Gwarancja: 2 lata, nielimitowany przebieg

1299 PANIGALE R FE

FE oznacza oczywiście „Final Edition”, ostatnia homologowana wersja 1299, końcowe ogniwo w ewolucji tej rodziny z gatunku Panigale. „R” w oznaczeniu tego wydania też nie znalazło się przypadkiem. Wskazuje, że jest to kolejna sportowa perfekcja ze stajni Ducati. Ekstremalna maszyna niemal żywcem wzięta z najlepszych torów wyścigowych świata. 210 KM mocy, 142Nm maksymalnego momentu obrotowego i zaledwie 168kg z płynami. Do tego kapitalne wyposażenie i wyścigowy wydech. To czyni tego superbike'a prawdziwym pogromcom zarówno dróg, jak i torów. Całości dopełnia klimatyczne, sportowe ubarwienie.


PANIGALE R

Sportowa perfekcja. Ekstremalna maszyna niemal żywcem wzięta z najlepszych torów wyścigowych świata, flagowy model Ducati w zakresie osiągów. To właśnie 1199 Panigale w specyfikacji R zostało przystosowane przez Ducati Corse do rywalizacji w mistrzostwach świata superbike’ów (WSBK – World Superbike)! Motocykl stworzony do rywalizacji i wygrywania.

Wersja R została opracowana w oparciu o byłą wersję S. Włoscy konstruktorzy  zadbali jednak o szereg istotnych zmian w odniesieniu do bazowego modelu. Czerwony wojownik posiada w standardzie ABS z możliwością wyłączenia tego systemu, zaawansowany system Ducati Data Acquisition z wczytywanymi danymi, a nawet mapami ważniejszych torów. DDA za pomocą GPS-u jest w stanie automatycznie wykonywać bardzo precyzyjne pomiary  i analizy podczas przejazdów kolejnych okrążeń na torach.

Zmian rzecz jasna nie mogło zabraknąć także w silniku. Do najważniejszych nowinek należą: lżejsze aż o 0,7 kilograma koło zamachowe, lżejsze o 0,6 kg, wykonane z tytanu korbowody, a także popychacze zaworowe pokryte karbonową warstwą DLC. Zadbano o poprawę przyspieszenia. Do tylnej zębatki dodano o dwa zęby więcej. Łącznie w modelu R jest ich aż 41.

Elementów z karbonu w 1199 Panigale R znajdziemy naprawdę dużo. Z lekkich włókien węglowych wykonano choćby tylny błotnik, osłony monowahacza, tylnego amortyzatora, czy pokrywy sprzęgła.

Bardzo ważne są nowe, wyścigowe mapy zapłonu i przepustnicy. Mają one zostać zastosowane też w pozostałych modelach rodziny Panigale.

Wersja R z boku również prezentuje się doprawdy  imponująco. Odpowiada za to m.in. efektowna czerwień (malowanie Red Base Livery). Ognista barwa charakterystyczna dla Ducati kapitalnie komponuje się z białymi elementami i odkrytymi fragmentami aluminiowego zbiornika paliwa.

Panigale w ekstremalnym wydaniu oznaczonym literą R wyposażono ponadto w cały szereg elementów wpływających na jego ultrasportowy, torowy charakter. Są to m.in. kompletny układ wydechowy Termignoni ze specjalnie zaprojektowanymi kolektorami oraz tłumikami wykonanymi z tytanu. Dzięki układowi wydechowemu moc w średnim zakresie obrotów podnosi się o około 15 procent i o około 3 proc. w górnym zakresie. Kolejnymi dodatkami są również typowa sportowa szyba, a nawet zaślepki do przedniej owiewki, których zadaniem jest zakrycie otworów powstałych po demontażu lusterek.

Kolory: Red Base Livery

Dane techniczne PANIGALE R

Silnik: Superquadro, dwucylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą.
Pojemność: 1198ccm
Średnica x skok tłoka: 112x60,8mm
Kompresja: 13,2:1
Moc maksymalna: 205 KM (150kW) przy 11.500 obr/min
Moment obrotowy: 136,2 Nm przy 10.250 obr/min
Zasilanie: Elektroniczny wtrysk paliwa, eliptyczne przepustnice
Układ wydechowy: 2-1-2, katalizator, 2 sondy lambda, dwa tłumiki ze stali nierdzewnej z obudową z aluminium
Skrzynia biegów: 6-biegowa wyposażona w Ducati Quick Shifter (DQS)
Sprzęgło: Mokre, wielotarczowe, hydrauliczne
Rama: Jednolita aluminiowa
Rozstaw osi: 1442mm
Wysokość siedzenia: 820mm
Kąt wyprzedzenia główki ramy: 24,5°
Zawieszenie przód: Öhlins NIX30 43mm TiN, W pełni regulowane zawieszenie „upside-down”. Regulowane elektronicznie ciśnienie i tłumienie
Koło przód: 10’cio ramienne, aluminiowe obręcze 3,50x17, opona 120/70 ZR 17, Pirelli Diablo Supercorsa SP
Zawieszenie tył: w pełni regulowany jednoramienny, aluminiowy wahacz Öhlins. Regulowane elektronicznie ciśnienie i tłumienie
Koło tył: 10’cio ramienne, aluminiowe obręcze 6,00x17, opona 200/55 ZR 17 Pirelli Diablo Supercorsa SP
Hamulce przód: Dwie tarcze pół-pływające 330 mm, 4-tłoczkowe zaciski Brembo Monoblock Evo M50, montowane radialnie, ABS
Hamulce tył: Tarcza 245mm, 2-tłoczkowy zacisk, ABS
Wyposażenie:

ABS, DTC (kontrola trakcji), DQS (Ducati Quit Shift), EBC (hamowanie silnikiem), Fully Ride by Wire , DDA+ ready (Ducati Data Analyser), wyświetlacz typu Full LCD Display, Riding Modes (tryby ustawienia zawieszenia), Power Modes (mapowanie silnika)

Pojemność zbiornika paliwa: 17l
Masa bez płynów:
162kg
Gwarancja: 2 lata, nielimitowany przebieg

PANIGALE V4 - NOWOŚĆ!

Jedna z tegorocznych nowości Ducati! Prawdziwa rewolucja! Motocykl, który ma wszelkie cechy, ażeby stać się prawdziwym hitem! Długo oczekiwane topowe wydanie Panigale, następca kultowego modelu 1299, już jest! V4 otwiera się nowy rozdział w historii marki.

Panigale V4 to pierwsze seryjnie produkowane Ducati, wyposażone w czterocylindrowy silnik, który pochodzi wprost z maszyn startujących w MotoGP. Jednostka ta zapewnia lepsze osiągi i jeszcze więcej przyjemności z jazdy.

Najnowszy superbike marki został opracowany we współpracy z Ducati Corse. A to wszystko po to by dostarczyć motocyklistom oraz zawodnikom najlepszy motocykl sportowy. Moc 214 KM w połączeniu z rekordowym stosunkiem mocy do masy, wynoszącym 1.1 KM/kg zapewniają posiadaczom V4 doznania zarezerwowane dotąd dla wyczynowych zawodników.

V4 zostało wyposażone w najnowocześniejszą elektronikę, świetne zawieszenia z pełną regulacją oraz wyśmienity, bardzo wydajny układ hamulcowy. To wszystko po to, żeby zagwarantować poziom bezpieczeństwa adekwatny do doskonałych osiągów motocykla. 

Dane techniczne:

Silnik: Desmosedici Stradale 90° V4, z odwróconym kierunkiem wału korbowego, rozrządem Desmodromicznym i czterema zaworami na cylinder
Pojemność: 1103 ccm
Średnica x skok tłoka: 81x53,5 mm
Moc maksymalna: 157,5 kW (214 KM) przy 13.000 obr/min
Moment obrotowy: 124,0 Nm przy 10.000 obr/min
Skrzynia biegów: 6-biegowa 
Sprzęgło: Mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu
Rama: aluminiowa
Skok koła (przód - tył): 170 - 170 mm
Wysokość siedzenia: 830mm
Zawieszenie przód: W pełni regulowany widelec Showa BPF, o średnicy rury nośnej 43 mm
Koło przód: Pirelli Diablo Supercorsa SP120/70 ZR17
Zawieszenie tył: W pełni regulowany amortyzator Sachs, aluminiowy wahacz jednostronny
Koło tył: Pirelli Diablo Supercorsa SP 200/60 ZR17
Hamulce przód: W dwie tarcze pływające o średnicy 330mm , radialnie montowane zaciski Brembo Monobloc Stylema® (M4.30) 4-tłoczkowe zaciski z ABSem Boscha EVO z Cornering ABS
Hamulce tył: Pojedyncza tarcza o średnicy 245 mm, dwutłoczkowy zacisk współpracujący z systemem ABS Boscha EVO z Cornering ABS
Wyposażenie:

Tryby jazdy, may zapłonu, Bosch  Engine Brake Control (EBC) EVO, Auto tyre calibration, Ducati Power Launch
Cornering ABS EVO, Ducati Traction Control (DTC) EVO, Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, Ducati Slide Control (DSC)
Automatyczne wyłączanie kierunkowskazów, światła LED ze światłami dziennymi, nowej generacji, kolorowy wyświetlacz

Pojemność zbiornika paliwa: 16 l
Masa bez płynów:
175kg
Interwały przeglądowe: 12.000 km / 12 miesięcy

PANIGALE V4 S - NOWOŚĆ!

Nawet podstawowa wersja nowego Panigale V4 to prawdziwy włoski gladiator na dwóch kołach, jednak gdyby ktoś szukał jeszcze bardziej ekstremalnych doznań, to mamy dla niego wersję S.

Desmosedici Stradale to nowoczesna jednostka, której nazwa już sama w sobie mówi dużo. Układ cylindrów nowej jednostki o kącie 90* wraz z desmodromicznym sterowaniem rozrządu. Serednica tłoka to 81mm jest to maksimum dopuszczone przez MotoGP. Zwiększony został skok tłoka co bardzo poprawia nisko-średni zakres obrotów oraz ogranicza maksymalne obroty aby była do opanowania. Pomimo tak niesamowitych osiągów interwały serwisowe to 12 000km i regulacja zaworów co 24 000km.

Wersja S została wyposażona w zawieszenie Ohlinsa z elektrycznie regulowanymi ustawieniami, zarządzanymi przez system Smart EC 2.0.
Ponadto posiada lżejsze, trójszprychowe koła, frezowane dodatki z aluminium oraz litowo-jonowy akumulator. Jest także lżejsza o kilogram.

Dane techniczne:

Silnik: Desmosedici Stradale 90° V4, z odwróconym kierunkiem wału korbowego, rozrządem Desmodromicznym i czterema zaworami na cylinder
Pojemność: 1103 ccm
Średnica x skok tłoka: 81x53,5 mm
Moc maksymalna: 157,5 kW (214 KM) przy 13.000 obr/min
Moment obrotowy: 124,0 Nm przy 10.000 obr/min
Skrzynia biegów: 6-biegowa 
Sprzęgło: Mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu
Rama: aluminiowa
Skok koła (przód - tył): 120 mm - 130 mm
Wysokość siedzenia: 830mm
Zawieszenie przód: Ohlins, w pełni regulowane napięcie wstępne i siły odbicia i dobicia za pomocą systemu Öhlins Smart EC 2.0 
Koło przód: Pirelli Diablo Supercorsa SP120/70 ZR17
Zawieszenie tył: W pełni regulowane Ohlins TTX36. Elektronicznie regulowane napięcie wstępne oraz siły odbicia i dobicia za pomocą Öhlins Smart EC 2.0. Aluminiowy wahacz jednostronny.
Koło tył: Pirelli Diablo Supercorsa SP 200/60 ZR17
Hamulce przód: W dwie tarcze pływające o średnicy 330mm , radialnie montowane zaciski Brembo Monobloc Stylema® (M4.30) 4-tłoczkowe zaciski z ABSem Boscha EVO z Cornering ABS
Hamulce tył: Pojedyncza tarcza o średnicy 245 mm, dwutłoczkowy zacisk współpracujący z systemem ABS Boscha EVO z Cornering ABS
Wyposażenie:

Tryby jazdy, may zapłonu, elektroniczne sterowane zawieszenie Ohlins, Bosch  Engine Brake Control (EBC) EVO, Auto tyre calibration, Ducati Power Launch
Cornering ABS EVO, Ducati Traction Control (DTC) EVO, Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, Ducati Slide Control (DSC)
Automatyczne wyłączanie kierunkowskazów, światła LED ze światłami dziennymi, nowej generacji, kolorowy wyświetlacz

Pojemność zbiornika paliwa: 16 l
Masa bez płynów:
174 kg
Interwały przeglądowe: 12.000 km / 12 miesięcy

PANIGALE V4 SPECIALE - NOWOŚĆ! WERSJA LIIMITOWANA!

Niesamowite V4 dla nielicznych! Zasiądą na niej prawdziwy szczęśliwcy, bowiem produkcja tej wersji zakłada jedynie 1500 sztuk! Jej moc wzrosła do aż 226 KM! To V4 posiada doskonałe zawieszenie Ohlins z elektrycznie regulowanymi ustawieniami, zarządzanymi przez system Smart EC 2.0. Ponadto jest wyposażone w lżejsze, trójszprychowe koła, frezowane dodatki z aluminium oraz litowo-jonowy akumulator. Jest także lżejsze o kilogram od wersji standardowej. Dodatkowo nowe Panigale V4 Speciale otrzymało wyjątkowe lakierowanie, tabliczkę z numerem egzemplarza, sportowe siedzenie, carbonowe osłony i dodatki, oraz elementy z frezowanego aluminiu i tytanu, a także dedykowany specjalnie do tego wydania układ wydechowy.

Dane techniczne:

Silnik: Desmosedici Stradale 90° V4, z odwróconym kierunkiem wału korbowego, rozrządem Desmodromicznym i czterema zaworami na cylinder
Pojemność: 1103 ccm
Średnica x skok tłoka: 81x53,5 mm
Moc maksymalna: 157,5 kW (226 KM) przy 13.000 obr/min (z zestawem tuningowym)
Moment obrotowy: 133,6 Nm przy 11.000 obr/min
Skrzynia biegów: 6-biegowa 
Sprzęgło: Mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu
Rama: aluminiowa
Skok koła (przód - tył): 120 mm - 130 mm
Wysokość siedzenia: 830mm
Zawieszenie przód: Ohlins, w pełni regulowane napięcie wstępne i siły odbicia i dobicia za pomocą systemu Öhlins Smart EC 2.0 
Koło przód: Pirelli Diablo Supercorsa SP120/70 ZR17
Zawieszenie tył: W pełni regulowane Ohlins TTX36. Elektronicznie regulowane napięcie wstępne oraz siły odbicia i dobicia za pomocą Öhlins Smart EC 2.0. Aluminiowy wahacz jednostronny.
Koło tył: Pirelli Diablo Supercorsa SP 200/60 ZR17
Hamulce przód: W dwie tarcze pływające o średnicy 330mm , radialnie montowane zaciski Brembo Monobloc Stylema® (M4.30) 4-tłoczkowe zaciski z ABSem Boscha EVO z Cornering ABS
Hamulce tył: Pojedyncza tarcza o średnicy 245 mm, dwutłoczkowy zacisk współpracujący z systemem ABS Boscha EVO z Cornering ABS
Wyposażenie:

Tryby jazdy, may zapłonu, elektroniczne sterowane zawieszenie Ohlins, Bosch  Engine Brake Control (EBC) EVO, Auto tyre calibration, Ducati Power Launch, Ducati Data Analyzer (GPS)
Cornering ABS EVO, Ducati Traction Control (DTC) EVO, Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, Ducati Slide Control (DSC)
Automatyczne wyłączanie kierunkowskazów, światła LED ze światłami dziennymi, nowej generacji, kolorowy wyświetlacz, elementy z włókien węglowych

Pojemność zbiornika paliwa: 16 l
Masa bez płynów:
174 kg
Interwały przeglądowe: 12.000 km / 12 miesięcy

Scrambler Ducati

JESTEŚMY NA

Facebook Allegro

AF MOTORS
ul. Szosa Lubicka 141
87-100 Toruń
tel.: 56 654 70 09
fax.: 56 654 54 45
info@ducatitorun.pl

GODZINY OTWARCIA
poniedziałek: 12:00 - 17:00
wt - pt. : 9:00 - 17:00
sobota: 10.00 - 15.00