DUCATI SUPERBIKE

959 PANIGALE

Najmniejsze dziecko w rodzinie Panigale, choć bardzo wojownicze! Idealny „złoty środek” pomiędzy 899, a 1199 i 1299. Maszyna została stworzona na ulepszonym podwoziu, opartym o samonośną ramę typu monocoque, połączoną z w pełni regulowanym zawieszeniem. Za dostarczanie ekstremalnych emocji odpowiada też nowy, bardzo wydajny silnik o mocy 157 koni mechanicznych i kapitalnie sprawdzające się w sportowych jazdach sprzęgło antyhoppingowe.

"Małe" Panigale to doskonały kompromis pomiędzy drogą, a torem - pomiędzy osiągami i najnowszymi rozwiązaniami technicznymi, a łatwym prowadzeniem. Superbike Ducati 959 Panigale to zapierający dech w piersiach idealny generator adrenaliny w oszołamiającej włoskiej stylistyce

Dane techniczne

Silnik: Superquadro, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą      
Pojemność: 955cm3
Średnica x skok tłoka:

100 x 60,8mm

Moc maksymalna: 115,5kW (157KM) przy 10500obr/min
Moment obrotowy: 107,4 Nm przy 9000 obr/min
Skrzynia biegów:
6-biegowa z quickshifterem (DQS)
Rama: aluminiowa, typu Monocoque
Zawieszenie przednie: 43mm widelec Showa BPF upside,down z pełną regulacją, chromowane wewnętrzne golenie
Opona przednia:
Pirelli Diablo Rosso Corsa 120/70 ZR17
Zawieszenie tylne:

w pełni regulowany amortyzator Sachs z progresywnym układem dźwigni, dwuramienny wahacz aluminiowy

Opona tylna:

Pirelli Diablo Rosso Corsa 180/60 ZR17

Wysokość siedzenia: 830mm
Skok koła (przód-tył)
120mm - 130mm
Hamulce przód: 2 x 320mm pół-pływające tarcze, radialnie montowane, Brembo Monobloc, 4-tłoczkowe zaciski M4.32, Bosch ABS
Hamulce tył: 245 mm tarcza, 2-tłoczkowy zacisk, Bosch ABS
Wyposażenie:

3 tryby jazdy (Race, Sport, Wet), Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch 3-st. ABS + 8-st. kontrola trakcji DTC)
Ride by Wire, Regulowana kontrola hamowania silnikiem (EBC), Quickshifter (DQS), Regulowany amortyzator skrętu Sachs, Przygotowany do Ducati Data Analyser+ GPS (DDA+ GPS)

Masa "sucha: 176kg
Masa własna z płynami: 200kg
Wysokość siedzenia: 830mm
Rozstaw osi: 1431mm
Zbiornik paliwa: 17l
Ilość miejsc: dwuosobowy
Interwały przeglądowe:
12 000 km lub 12 miesięcy
Zużycie paliwa, emijse:
Zużycie paliwa 5,6 l/100 km - CO2 = 133 g/km; Euro 4

959 PANIGALE CORSE - NOWOŚĆ!

Motocykl ze wszech miar oddający sportowego ducha Ducati, a także jednocześnie wyrafinowany i finezyjny włoski styl. Ostry, zadziorny, ale jednocześnie bardzo precyzyjny w prowadzeniu, a do tego jeszcze emanujący pięknem. W jego projektowaniu i wykonaniu liczyła się dbałość o każdy, nawet najdrobniejszy detal. Podczas produkcji tej maszyny wykorzystywano najwyższej jakości materiały i komponenty.

Jego właściciel z wielu względów może poczuć dreszczyk wyścigowych emocji, choćby dlatego, że motocykl ma barwy, które dotychczas były zarezerwowane dla maszyn Ducati startujących w MotoGP! Co też warte podkreślenia, 959 Panigale Corse zostało stworzone na ulepszonym podwoziu, opartym o samonośną ramę monocoque, połączoną z w pełni regulowanym zawieszeniem. Do tego dochodzi jeszcze szereg elementów wyposażenia, które sprawiają, że mamy do czynienia z naprawdę wyjątkową wersją kapitalnego motocykla.


 

PANIGALE V4 - NOWOŚĆ!

Jedna z tegorocznych nowości Ducati! Prawdziwa rewolucja! Motocykl, który ma wszelkie cechy, ażeby stać się prawdziwym hitem! Długo oczekiwane topowe wydanie Panigale, następca kultowego modelu 1299, już jest! V4 otwiera się nowy rozdział w historii marki.

Panigale V4 to pierwsze seryjnie produkowane Ducati, wyposażone w czterocylindrowy silnik, który pochodzi wprost z maszyn startujących w MotoGP. Jednostka ta zapewnia lepsze osiągi i jeszcze więcej przyjemności z jazdy.

Najnowszy superbike marki został opracowany we współpracy z Ducati Corse. A to wszystko po to by dostarczyć motocyklistom oraz zawodnikom najlepszy motocykl sportowy. Moc 214 KM w połączeniu z rekordowym stosunkiem mocy do masy, wynoszącym 1.1 KM/kg zapewniają posiadaczom V4 doznania zarezerwowane dotąd dla wyczynowych zawodników.

V4 zostało wyposażone w najnowocześniejszą elektronikę, świetne zawieszenia z pełną regulacją oraz wyśmienity, bardzo wydajny układ hamulcowy. To wszystko po to, żeby zagwarantować poziom bezpieczeństwa adekwatny do doskonałych osiągów motocykla. 

Dane techniczne:

Silnik: Desmosedici Stradale 90° V4, z odwróconym kierunkiem wału korbowego, rozrządem Desmodromicznym i czterema zaworami na cylinder
Pojemność: 1103 ccm
Średnica x skok tłoka: 81x53,5 mm
Moc maksymalna: 157,5 kW (214 KM) przy 13.000 obr/min
Moment obrotowy: 124,0 Nm przy 10.000 obr/min
Skrzynia biegów: 6-biegowa 
Sprzęgło: Mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu
Rama: aluminiowa
Skok koła (przód - tył): 170 - 170 mm
Wysokość siedzenia: 830mm
Zawieszenie przód: W pełni regulowany widelec Showa BPF, o średnicy rury nośnej 43 mm
Koło przód: Pirelli Diablo Supercorsa SP120/70 ZR17
Zawieszenie tył: W pełni regulowany amortyzator Sachs, aluminiowy wahacz jednostronny
Koło tył: Pirelli Diablo Supercorsa SP 200/60 ZR17
Hamulce przód: W dwie tarcze pływające o średnicy 330mm , radialnie montowane zaciski Brembo Monobloc Stylema® (M4.30) 4-tłoczkowe zaciski z ABSem Boscha EVO z Cornering ABS
Hamulce tył: Pojedyncza tarcza o średnicy 245 mm, dwutłoczkowy zacisk współpracujący z systemem ABS Boscha EVO z Cornering ABS
Wyposażenie:

Tryby jazdy, may zapłonu, Bosch  Engine Brake Control (EBC) EVO, Auto tyre calibration, Ducati Power Launch
Cornering ABS EVO, Ducati Traction Control (DTC) EVO, Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, Ducati Slide Control (DSC)
Automatyczne wyłączanie kierunkowskazów, światła LED ze światłami dziennymi, nowej generacji, kolorowy wyświetlacz

Pojemność zbiornika paliwa: 16 l
Masa bez płynów:
175kg
Interwały przeglądowe: 12.000 km / 12 miesięcy

PANIGALE V4 S - NOWOŚĆ!

Nawet podstawowa wersja nowego Panigale V4 to prawdziwy włoski gladiator na dwóch kołach, jednak gdyby ktoś szukał jeszcze bardziej ekstremalnych doznań, to mamy dla niego wersję S.

Desmosedici Stradale to nowoczesna jednostka, której nazwa już sama w sobie mówi dużo. Układ cylindrów nowej jednostki o kącie 90* wraz z desmodromicznym sterowaniem rozrządu. Serednica tłoka to 81mm jest to maksimum dopuszczone przez MotoGP. Zwiększony został skok tłoka co bardzo poprawia nisko-średni zakres obrotów oraz ogranicza maksymalne obroty aby była do opanowania. Pomimo tak niesamowitych osiągów interwały serwisowe to 12 000km i regulacja zaworów co 24 000km.

Wersja S została wyposażona w zawieszenie Ohlinsa z elektrycznie regulowanymi ustawieniami, zarządzanymi przez system Smart EC 2.0.
Ponadto posiada lżejsze, trójszprychowe koła, frezowane dodatki z aluminium oraz litowo-jonowy akumulator. Jest także lżejsza o kilogram.

Dane techniczne:

Silnik: Desmosedici Stradale 90° V4, z odwróconym kierunkiem wału korbowego, rozrządem Desmodromicznym i czterema zaworami na cylinder
Pojemność: 1103 ccm
Średnica x skok tłoka: 81x53,5 mm
Moc maksymalna: 157,5 kW (214 KM) przy 13.000 obr/min
Moment obrotowy: 124,0 Nm przy 10.000 obr/min
Skrzynia biegów: 6-biegowa 
Sprzęgło: Mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu
Rama: aluminiowa
Skok koła (przód - tył): 120 mm - 130 mm
Wysokość siedzenia: 830mm
Zawieszenie przód: Ohlins, w pełni regulowane napięcie wstępne i siły odbicia i dobicia za pomocą systemu Öhlins Smart EC 2.0 
Koło przód: Pirelli Diablo Supercorsa SP120/70 ZR17
Zawieszenie tył: W pełni regulowane Ohlins TTX36. Elektronicznie regulowane napięcie wstępne oraz siły odbicia i dobicia za pomocą Öhlins Smart EC 2.0. Aluminiowy wahacz jednostronny.
Koło tył: Pirelli Diablo Supercorsa SP 200/60 ZR17
Hamulce przód: W dwie tarcze pływające o średnicy 330mm , radialnie montowane zaciski Brembo Monobloc Stylema® (M4.30) 4-tłoczkowe zaciski z ABSem Boscha EVO z Cornering ABS
Hamulce tył: Pojedyncza tarcza o średnicy 245 mm, dwutłoczkowy zacisk współpracujący z systemem ABS Boscha EVO z Cornering ABS
Wyposażenie:

Tryby jazdy, may zapłonu, elektroniczne sterowane zawieszenie Ohlins, Bosch  Engine Brake Control (EBC) EVO, Auto tyre calibration, Ducati Power Launch
Cornering ABS EVO, Ducati Traction Control (DTC) EVO, Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, Ducati Slide Control (DSC)
Automatyczne wyłączanie kierunkowskazów, światła LED ze światłami dziennymi, nowej generacji, kolorowy wyświetlacz

Pojemność zbiornika paliwa: 16 l
Masa bez płynów:
174 kg
Interwały przeglądowe: 12.000 km / 12 miesięcy

 

PANIGALE V4 S CORSE – NOWOŚĆ 2019

 

V4 w barwach ekipy Ducati z MotoGP! Nowe dziecko z rodziny hitowego modelu Panigale. Limitowaną wersję S Corse charakteryzuje głównie wygląd, który z pewnością mocno pobudzi serce każdego  prawdziwego fana wyścigów motocyklowych. Ta seria posiada specjalne malowanie inspirowane barwami fabrycznego zespołu Ducati, rywalizującego z powodzeniem w motocyklowej Formule 1, czyli rzecz jasna w cyklu MotoGP.

Panigale V4 S Corse ponadto posiada podwójną warstwą owiewek. Uzupełnieniem pierwszej z nich jest wewnętrzna część, która wspomaga również odprowadzanie powietrza z chłodnicy.

To motocykl, który jest jeżdżącym hołdem dla wielkiej, jakże bogatej historii Ducati w najbardziej prestiżowych wyścigach motocyklowych na świecie.

 


 

PANIGALE V4 SPECIALE - NOWOŚĆ! WERSJA LIIMITOWANA!

Niesamowite V4 dla nielicznych! Zasiądą na niej prawdziwy szczęśliwcy, bowiem produkcja tej wersji zakłada jedynie 1500 sztuk! Jej moc wzrosła do aż 226 KM! To V4 posiada doskonałe zawieszenie Ohlins z elektrycznie regulowanymi ustawieniami, zarządzanymi przez system Smart EC 2.0. Ponadto jest wyposażone w lżejsze, trójszprychowe koła, frezowane dodatki z aluminium oraz litowo-jonowy akumulator. Jest także lżejsze o kilogram od wersji standardowej. Dodatkowo nowe Panigale V4 Speciale otrzymało wyjątkowe lakierowanie, tabliczkę z numerem egzemplarza, sportowe siedzenie, carbonowe osłony i dodatki, oraz elementy z frezowanego aluminiu i tytanu, a także dedykowany specjalnie do tego wydania układ wydechowy.

Dane techniczne:

Silnik: Desmosedici Stradale 90° V4, z odwróconym kierunkiem wału korbowego, rozrządem Desmodromicznym i czterema zaworami na cylinder
Pojemność: 1103 ccm
Średnica x skok tłoka: 81x53,5 mm
Moc maksymalna: 157,5 kW (226 KM) przy 13.000 obr/min (z zestawem tuningowym)
Moment obrotowy: 133,6 Nm przy 11.000 obr/min
Skrzynia biegów: 6-biegowa 
Sprzęgło: Mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu
Rama: aluminiowa
Skok koła (przód - tył): 120 mm - 130 mm
Wysokość siedzenia: 830mm
Zawieszenie przód: Ohlins, w pełni regulowane napięcie wstępne i siły odbicia i dobicia za pomocą systemu Öhlins Smart EC 2.0 
Koło przód: Pirelli Diablo Supercorsa SP120/70 ZR17
Zawieszenie tył: W pełni regulowane Ohlins TTX36. Elektronicznie regulowane napięcie wstępne oraz siły odbicia i dobicia za pomocą Öhlins Smart EC 2.0. Aluminiowy wahacz jednostronny.
Koło tył: Pirelli Diablo Supercorsa SP 200/60 ZR17
Hamulce przód: W dwie tarcze pływające o średnicy 330mm , radialnie montowane zaciski Brembo Monobloc Stylema® (M4.30) 4-tłoczkowe zaciski z ABSem Boscha EVO z Cornering ABS
Hamulce tył: Pojedyncza tarcza o średnicy 245 mm, dwutłoczkowy zacisk współpracujący z systemem ABS Boscha EVO z Cornering ABS
Wyposażenie:

Tryby jazdy, may zapłonu, elektroniczne sterowane zawieszenie Ohlins, Bosch  Engine Brake Control (EBC) EVO, Auto tyre calibration, Ducati Power Launch, Ducati Data Analyzer (GPS)
Cornering ABS EVO, Ducati Traction Control (DTC) EVO, Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, Ducati Slide Control (DSC)
Automatyczne wyłączanie kierunkowskazów, światła LED ze światłami dziennymi, nowej generacji, kolorowy wyświetlacz, elementy z włókien węglowych

Pojemność zbiornika paliwa: 16 l
Masa bez płynów:
174 kg
Interwały przeglądowe: 12.000 km / 12 miesięcy

 


 

 

PANIGALE V4 RNOWOŚĆ 2019

 

Sportowa perfekcja. Motocykl stworzony do wygrywania na torach całego świata, który najbardziej wymagający, ortodoksyjni fani sportowej jazdy mogą mieć też do jazdy po ulicach. Przy jego projektowaniu i budowie zastosowano szereg rozwiązań dotychczas dostępnych dotychczas tylko dla zawodników rywalizujących w prestiżowych seriach wyścigowych. Zakres modyfikacji w przypadku V4 R wykracza daleko poza same zmiany w silniku i zawieszeniu. Szczęściarze, którzy stają się posiadaczami ten niesamowitej maszyny, otrzymują wraz z nią specjalny pakiet aerodynamiczny zaprojektowany przez dział wyścigowy Ducati Corse!

Panigale V4 R to maszyna wprost z wyścigów cyklu World Superbike i baza dla oficjalnych superbike'ów Ducati na sezon 2019. W oczy natychmiast rzucają się nie tylko wyścigowe barwy, ale także nowe owiewki i masywne, aerodynamiczne skrzydła wykonane z włókna węglowego.

To rozwiązanie zaczerpnięte z MotoGP, które zwiększa stabilność motocykla, pozwalając otwierać gaz wcześniej i hamować później. Z uwagi na niedawne zmiany w przepisach MotoGP, skrzydła zastosowane w V4 R są obecnie bardziej wydajne niż te stosowane w motocyklach królewskiej klasy. Zwiększają docisk do poziomu 30 kg przy prędkości 270 km/h.
Aerodynamika opracowana przez Ducati Corse obniża nie tylko opór powietrza, ale także temperaturę pracy motocykla w warunkach intensywnej jazdy torowej. Opływ powietrza przez chłodnice wody i oleju poprawiono odpowiednio o 6 i 16%.
Podczas prac nad owiewkami wykorzystano technologię obliczeniowej dynamiki płynów CFD oraz pełnowymiarowy tunel aerodynamiczny. Owiewki wersji R są wyższe i szersze, lepiej osłaniając kierowcę przed wiatrem i zmniejszając opór powietrza na prostych.

Aby spełniać wszystkie wymagania przepisów mistrzostw świata World Superbike pojemność jednostki napędowej Desmosedici Stradale w wersji R została zmniejszona z 1103 do 998 cm³.

Zmianie uległa także jej charakterystyka. Priorytetem nie było już bowiem płynne oddawanie mocy od najniższych obrotów, a ekstremalne osiągi i bezkompromisowe uderzenie mocy na torze. Stradale R cechują także lżejsze komponenty i większa wydajność wlotów powietrza, co pozwala silnikowi szybciej wkręcać się na jeszcze wyższe obroty. Efektem jest moc wynosząca aż 221 KM przy 15 250 obr./min, o 2250 obr./min więcej niż w wersji V4.  Osiągi te można wywindować jeszcze bardziej dzięki wyścigowemu układowi wydechowemu Ducati Performance marki Akrapovic, który podnosi moc do 234 KM przy 15 500 obr./min.
Podobnie jak motocykle Ducati w MotoGP, gdzie liczy się każda sekunda, Panigale V4 R posiada suche sprzęgło, które daje lepsze wyczucie podczas hamowania i w zakrętach. Model STM EVO-SBK pozwala jednocześnie na regulowanie poziomu mechanicznego hamowania silnikiem i zapewnia charakterystyczną oprawę dźwiękową, którą uwielbiają fani Ducati.
Podobnie jak wersja Desmosedici Stradale, silnik w wersji R to V4 90° z zapłonem Twin Pulse i wałem korbowym obracającym się w stronę przeciwną do kierunku jazdy. Stalowe korbowody z Panigale V4 zastąpiono tytanowymi, o 100 g lżejszymi odpowiednikami.

Znana z Panigale V4 rama typu monocoque została zmodyfikowana celem uzyskania idealnej, opracowanej przez Ducati Corse sztywności. Jest także jeszcze lżejsza. W wersji R współpracuje ona z wyścigowym zawieszeniem marki Ohlins z najwyższej półki z pełnym zakresem mechanicznej regulacji oraz regulowanym w czterech poziomach (co 2 mm) aluminiowym wahaczem.
Przednie zawieszenie to nowy model NPX 25/30 z widelcami o średnicy 43 mm powlekanymi azotkiem tytanu (TiN). Posiada on ciśnieniowy system tłumienia znany z wyścigowych zawieszeń Ohlins z World Superbike. Takie rozwiązanie minimalizuje ryzyko kawitacji oleju, poprawiając wybieranie nierówności i zapewniając rewelacyjną stabilność podczas hamowania.
Tylny amortyzator to model TTX36. Całość uzupełnia amortyzator skrętu Ohlins. We wszystkich z tych podzespołów elektroniczną regulację zastąpiono mechaniczną.
Całości dopełniają wyścigowe, czarne koła Marchesini wykonane z aluminium.

Pod kątem technicznym wersję R charakteryzują m.in. system Ducati Wheelie Control, zapobiegający unoszeniu się przedniego koła, znany z wyścigów ogranicznik prędkości w alei serwisowej oraz bardziej zaawansowany lap timer DLT GPS. Mierzy on nie tylko czasy okrążeń, ale także obroty, prędkość, kąt złożenia oraz międzyczasy. Rozwiązanie to współpracuje z systemem analizy danych DDA + GPS, rejestrującym i analizującym m.in. poziom otwarcia gazu, temperaturę silnika czy poziom ingerencji kontroli trakcji. Pięciocalowy, kolorowy wyświetlacz TFT posiada w wersji R dodatkowe funkcje i dwa tryby pracy; torowy oraz drogowy. Opcjonalny system multimedialny DMS pozwala z kolei na odbieranie połączeń telefonicznych i wiadomości tekstowych oraz wybór i słuchanie muzyki poprzez połączenie Bluetooth.

 

Dane techniczne DUCATI PANIGALE V4 R

Silnik

Desmosedici Stradale 90° V4, rozrząd desmodromiczny, 4 zawory na cylinder, chłodzony cieczą

Pojemność skokowa

998 ccm

Moc maksymalna

162kW (221 KM) przy 15,250 obr./min. lub 174 kW (234 KM) przy 15,500 z wyścigowym układem wydechowym

Rama

Ze stopów aluminium

Zawieszenie z przodu

Widelec upside-down Öhlins NPX25/30 o średnicy rury nośnej Ø43 mm z pełną regulacją.

Masa (na sucho)

172 kg

 

Wysokość siedzenia

830 mm

Rozstaw kół

1471 mm

Pojemność zbiornika paliwa

16 l

 

 

Scrambler Ducati

JESTEŚMY NA

Facebook Allegro

AF MOTORS
ul. Szosa Lubicka 141
87-100 Toruń
tel.: 56 654 70 09
fax.: 56 654 54 45
info@ducatitorun.pl

GODZINY OTWARCIA
poniedziałek: zamknięte
wt - pt. : 9:00 - 17:00
sobota: 9.00 - 16.00