DUCATI MULTISTRADA

MULTISTRADA 950 

Tak zwana "mała Multi". Długo oczekiwana, jedna z najbardziej wyczekiwanych premier ostatnich miesięcy. Promowana hasłem "moja pierwsza, moja ostatnia, moje wszystko". Niezwykle wszechstronny i uniwersalny motocykl doskonale sprawdzający się zarówno w ruchu miejskim, jak i zdecydowanie dalszych wojażach pozamiejskimi trasami.

"Mała Multistrada" posiada cechy typowe dla każdej z Multistrad, takie jak np. wygoda za kierownicą i ergonomia. Mniejszy silnik 937ccm Testastretta sprawia, że 950-tka jest jeszcze bardziej "multi", choćby dlatego, że kapitalnie sprawdza się w mieście. W poruszaniu się po miejskiej dżungli bardzo pomaga też 19-calowe koło. Dzięki niemu łatwiej pokonywać krawężniki i dziury w jezdniach. W każdym innym terenie też znakomicie sobie radzi. Uniwersalność nowej Multistrady to także o wiele mniejsze okresy pomiędzy przeglądami. W zasadzie Multistrada 950 może poszczycić się najdłuższymi interwałami w na całym rynku w swojej klasie!

Rozpoznawalny design Multistrady który wyznaczył nowe standardy dla konkurencji jest cechą charakterystyczną modelu 950. Pakiet DSP – kontrola trakcji, ABS, znane z Multistrady 1200 tryby jazdy Sport, Touring, Urban i Enduro, cztery pakiety akcesoriów o tych samych nazwach, świetne zawieszenie i hamulce w połączeniu z ergonomią oraz przyjaznym i dynamicznym silnikiem, powodują, że Multistrada 950 będzie idealnym, uniwersalnym motocyklem na co dzień nawet dla bardzo wymagającego odbiorcy.

Kolory: biały, czerwony

Dane techniczne

Silnik:

Testastretta, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, jedna świeca na cylinder, chłodzony cieczą

Pojemność: 937 cm3
Średnica x skok tłoka: 94 x 67,5 mm
Moc maksymalna: 113KM przy 9000 obr/min
Moment obrotowy: 96,2Nm przy 7750 obr/min
Skrzynia biegów: 6 biegowa
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu
Rama: stalowa, rurowa, kratownicowa
Zawieszenie przód:

KYB 48mm widelec upside down z pełną regulacją

Koło przód:

Opona Pirelli Scorpion Trail II 120/70 ZR19

Zawieszenie tył:

w pełni regulany amortyzator Sachs ze zdalną regulacją napięcia wstępnego. Dwuramienny wahacz aluminiowy.

Koło tył: Opona Pirelli Scorpion Trail II 170/60 ZR17
Hamulce przód:

2x320mm półpływające tarcze, radialnie montowane Brembo Monoblock 4-tłoczkowe zaciski, radialna pompa hamulcowa ABS

Hamulce tył: tarcza 265mm, 2 tłoczkowy zacisk pływający, ABS
Pojemność zbiornika paliwa: 20l
Masa bez płynów: 204 kg

 


 

MULTISTRADA 950 S – NOWOŚĆ 2019 

„Mała Multi” jeszcze bardziej dopracowana. Bardzo wszechstronny motocykl turystyczny ze sportową duszą Ducati  i pełnym pakietem wyposażenia, który sprawi, że każda podróż będzie jeszcze przyjemniejsza.

Wygląd nowego Ducati Multistrada 950 S jest bardzo nowoczesny, ale jednocześnie niezwykle stylowy, tak jak oczekujemy tego od włoskich motocykli. Kształty maszyny w pełni odpowiadają koncepcji rodziny Multistrada, a proporcje jej poszczególnych elementów podkreślają lekkość całej konstrukcji. Charakterystyczne są tu przednie światła z dwoma reflektorami, kierunkowskazy wbudowane w osłony dłoni, przednie koło o średnicy 19”, skuteczne owiewki i opływowy kształt 20-litrowego zbiornika paliwa.

Multistrada 950S dostępna jest w dwóch wersjach malowania: Ducati Red i Glossy Grey. Na kolor czerwony pomalowana jest kratownicowa rama, która nie nie tylko spina poszczególne elementy motocykla, ale też sama w sobie jest niezwykle wyraźnym akcentem stylistycznym. Model S dostępny jest z aluminiowymi kołami odlewanymi lub szprychowymi, które podkreślają offroadowe korzenie tego modelu.

Ducati Multistrada 950S wyposażona jest w półaktywne zawieszenie Ducati Skyhook, dające nawet 400 opcji ustawień widelca i tylnego amortyzatora pod kątem obciążenia i warunków jazdy. Całość sterowana jest z poziomu wyświetlacza TFT.

Motocykl toczy się na aluminiowych, odlewanych kołach o średnicach 19” i 17”, można również wybrać wersję z kołami szprychowymi. Bezpieczeństwo potraktowano tu bardzo poważnie - Multistradę 950S zatrzymują dwie tarcze o średnicy 320 mm z przodu, z 4-tłoczkowymi zaciskami Brembo Monobloc oraz tarcza o średnicy 265 mm z pływającym zaciskiem dwutłoczkowym. System ten współpracuje z zaawansowanym ABS-em firmy Bosch.

Multistrada 950 S z rocznika 2019 w pełni realizuje koncepcję, zgodnie z którą każdy motocykl Ducati już w wersji podstawowej wyposażony jest w pakiet rozwiązań poprawiających bezpieczeństwo kierowcy. W jego skład którego wchodzą kontrola trakcji DTC oraz ABS 9.1ME firmy Bosch, współpracujący z jednostką IMU i działający także w pochyleniu.

To tylko początek długiej listy wyposażenia elektronicznego tego modelu. Silnik Multistrady 950S sterowany jest przez doskonale skonfigurowany system ride-by-wire z kilkoma trybami jazdy, pozwalającymi precyzyjnie dobrać maksymalną moc i sposób jej oddawania do aktualnych warunków na drodze. W turystyce motocyklowej, zwłaszcza w rejonach górskich, bardzo przyda się system VHC (Vehicle Hold Control), automatycznie hamujący tylne koło na postoju i ułatwiający ruszanie pod górę.

Elementami wpływającymi na codzienną wygodę użytkowania motocykla są automatycznie wyłączające się kierunkowskazy, pełne oświetlenie LED z doświetlaniem zakrętów oraz kolorowy wyświetlacz TFT o przekątnej 5”, dostarczający bardzo bogaty zestaw informacji, czytelny nawet w ostrym słońcu. Motocykl uruchamiany jest przy pomocy systemu bezkluczykowego Hands Free, duzym ułatwieniem są również podświetlane przełączniki na kierownicy.

Multistrada 950S jest ponadto fabrycznie przystosowana do montażu systemów opcjonalnych - alarmu, systemu multimedialnego DMS oraz układu monitorującego ciśnienie w oponach TPMS.

 

Dane techniczne DUCATI MULTISTRADA 950 S

Silnik

Ducati Testastretta, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą

Moc maksymalna

113 KM przy 9000 obr./min

Masa (na sucho)

207 kg

Pojemność zbiornika paliwa

20 l

Emisja CO2 i zużycie paliwa

129 g / km

Rozstaw Kół

1594 mm



 

MULTISTRADA 1260

Tegoroczna nowość! Nowy wymiar Multistrady! Ducati jeszcze bardziej podnosi uniwersalność tego i tak bardzo wszechstronnego, słynnego modelu. Jeszcze lepsze wrażenia z jazdy ma zapewnić nowy silnik Testastretta DVT o większej pojemności i mocy, która dostępna jest już w dolnych zakresach obrotów. Do tego doszło też nowe zawieszenie i najnowocześniejsze rozwiązania w zakresie elektroniki, zapewniające  bezpieczeństwo, komfort i łatwość prowadzenia nawet w najtrudniejszych, ekstremalnych warunkach.

Nowy silnik Testastretta DVT, dzięki systemowi zmiennych faz rozrządu (DVT), pozwala na zoptymalizowanie osiągów przy każdej prędkości obrotowej wału korbowego. Pojemność silnika zwiększona do 1262 ccm zapewnia niesamowite osiągi i niepowtarzalne wrażenia z jazdy.

Konstrukcja nowej Multistrady 1260 oparta jest na nowej ramie i dłuższym wahaczu. Kąt główki ramy został zmieniony o jeden stopień z 24° do 25° przy jednoczesnym wydłużeniu wahacza o 48 mm.

Zawieszenie Multistrady 1260 też zostało gruntownie zmodernizowane w stosunku do poprzednika. Pojawił się nowy widelec typu upside-down, w pełni regulowany (napięcie wstępne, tłumienie dobicia i odbicia) Kayaba o średnicy rur 48-mm oraz pojedynczy, w pełni regulowany element resorująco-tłumiący marki Sachs.

Zupełnie nowy wyświetlacz współpracuje z niezwykle ergonomicznym i intuicyjnym systemem menu. Teraz poruszanie się po nawet najbardziej zaawansowanych funkcjach menu jest proste jak nigdy dotąd!

Dane techniczne:

Silnik:

Ducati Testastretta DVT ze zmiennymi fazami rozrządu (Desmodromic Variable Timing), dwucylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, system Dual Spark, chłodzony cieczą

Pojemność: 1262 cm3
Średnica x skok tłoka: 106 x 71,5 mm
Moc maksymalna: 116,2 kW (158 KM) przy 9500 obr/min
Moment obrotowy: 129 Nm przy 7500 obr/min
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu
Rama: stalowa, rurowa, kratownicowa
Zawieszenie przednie: Sachs widelec upside down z pełną regulacją
Opona przednia: Pirelli Scorpion Trail II 120/70 ZR17
Zawieszenie tylne: W pełni regulowany amortyzator Sachs Monoshock
Opona tylna: Pirelli Scorpion Trail II 170/60 ZR17
Skok koła (przód-tył): 170 mm
Hamulec przedni: Dwie pływające tarcze o średnicy 320 mm, radialnie mocowane czterotłoczkowe zaciski Brembo typu monoblock, z systemem Bosch Cornering ABS 
Hamulec tylny: Pojedyncza tarcza o średnicy 265 mm, dwutłoczkowy pływający zacisk z systemem Bosch Cornering ABS 
Masa "sucha": 209 kg
Masa własna z płynami: 232 kg
Wysokość siedzenia: 825 - 845 mm
Rozstaw osi: 1585 mm
Zbiornik paliwa: 20 l
Ilość miejsc: 2-osobowy
Wyposażenie standardowe: Tempomat, system bezkluczykowy Hands-Free, podświetlane przyciski na kierownicy, automatycznie wyłączane kierunkowskazy, Vehicle Hold Control (VHC), 4 tryby jazdy, Ducati Safety Pack (Bosch Cornering ABS + DTC), Ducati Wheelie Control (DWC), Przygotowany do montażu: Ducati Quick Shift (DQS) up/down, Ducati Multimedia System (DMS), systemu antykradzieżowego

Interwały przeglądowe: 15 000 km lub 12 miesięcy, 30.000 km rozrząd
Norma emisji spalin: Euro 4

MULTISTRADA 1260 S 

Nowość Ducati w jeszcze bardziej zaawansowanej wersji! Model S posiada półaktywne zawieszenie, sterowane za pomocą Ducati Skyhook Suspension (DSS) Evolution System.


MULTISTRADA 1260 PIKES PEAK

Kolejny hołd Ducati oddawany motocyklom i ich kierowcom legendarne wyścigi Pikes Peak. Multistrada w tym wydaniu posiada sportowe, w pełni regulowane zawieszenie renomowanej firmy Ohlins. Do tego dołożono wiele elementów z włókien węglowych, charakterystyczną sportową, krótką owiewkę oraz malowanie (Pikes Peak Livery).

 


 

 

MULTISTRADA 1260 ENDURO – NOWOŚĆ 2019 

Kolejna wersja 1260-tki i jednocześnie kolejne wydanie Multistrady w wersji Enduro, tym razem z aktualnym silnikiem „Dużej Multi”, czyli nowoczesną jednostką o pojemności skokowej 1262 ccm i mocy 158 KM. Według wielu to właśnie szczyt ewolucji obecnego wydania Multistrady.

W wersji Enduro sportowy wygląd Multistrady nabrał zdecydowanie off-roadowego charakteru, a wiele wysiłków projektantów z Ducati Style Center włożono w osiągnięcie idealnie zbalansowanych proporcji pojazdu. Nowy wzór malowania wraz z dwukolorowym siedzeniem, nadaje Multistradzie 1260 Enduro wyjątkowości.

Masywna, a zarazem płynna stylizacja przodu jest połączona z wąskim tyłem, zaprojektowanym z myślą jeździe w postawie stojącej. Pozycja kierowcy Multistrady 1260 Enduro została określona w celu zapewnienia jak najlepszej kontroli w terenie. Aby zapewnić maksymalny komfort jazdy i dobrą zabawę, kierownicę obniżono o 30 mm, zmieniono również kształt pokrywy zbiornika paliwa. Multistrada 1260 Enduro w standardzie wyposażona jest w nową lżejszą aluminiową osłonę miski olejowej, przykręcaną bezpośrednio do konstrukcji ramy.

Kolejną cechą Multistrady 1260 Enduro jest siedzisko położone na wysokości 860 mm, o 10 mm niżej niż w modelu 1200. Wynikające z tego przesunięcie środka ciężkości w dół poprawia ergonomię, zapewniając kierowcy większą pewność jazdy i większą zwrotność podczas manewrów. Dostępne są również dwa siodła akcesoryjne - 840 i 880 mm, dzięki którym motocykl dostępny jest dla bardzo szerokiej grupy kierowców.

Przednia szyba Multistrady 1260 Enduro pozwala na regulację pionową w zakresie 60 mm, z użyciem jednej ręki. Dla miłośników jazdy terenowej linia akcesoriów obejmuje również niższą szybę. Dostępne są dwa gniazda zasilania 12 V - jedno bezpośrednio pod siedzeniem pasażera, drugie w strefie deski rozdzielczej. Pod siedzeniem znajduje się również port USB, który można wykorzystać do ładowania smartfonów. Standardowym wyposażeniem Multistrady 1260 Enduro jest również centralna podstawka.

Zarówno przednie, jak i tylne zawieszenie oferuje 185 mm skoku koła (15 mm mniej niż w Multistrada 1200 Enduro), zapewniając wyjątkowy komfort nawet wtedy, gdy motocykl jest w pełni załadowany. Przede wszystkim jednak pozwala kierowcy jeździć w terenie z pełnym zapasem bezpieczeństwa. Motocykl wyposażony jest również w amortyzator skrętu Sachs, który ułatwia prowadzenie w ekstremalnych sytuacjach. Multistrada 1260 Enduro zapewnia poziom osiągów, który był wcześniej nieosiągalny w segmencie maxi enduro tourer.

Motocykl wyposażony jest w bezdętkowe, szprychowe koła z aluminiowymi felgami, 40 krzyżowo zamontowanymi szprychami i piastami odlewanymi grawitacyjnie. W porównaniu z poprzednim modelem, koła zostały przeprojektowane i a ich masa zredukowana o ok. 2 kg. Wymiary to 3,00 x 19 "z przodu i 4,50 x 17" z tyłu.

W standardzie Multistrada 1260 wyposażona jest w opony Pirelli SCORPIONTM Trail II: 120/70 R19 z przodu i 170/60 R17 z tyłu. Oferują one idealne połączenie właściwości terenowych i doskonałych osiągów na drodze. Zaprojektowane są dla najbardziej wymagających motocyklistów, ich główne zalety to wysoki przebieg, stała wydajność w całym cyklu życia i pierwszorzędne osiągi na mokrej nawierzchni. Opcjonalnie Multistrada 1260 Enduro może być wyposażona w opony Pirelli SCORPIONTM Rally, lepiej przystosowane do jazdy w terenie.

Multistrada 1260 Enduro wyposażona jest w zaciski hamulcowe Brembo M4.32 o czterech tłokach o średnicy 32 mm oraz podwójne przednie tarcze o średnicy 320 mm. Z tyłu tarcza o średnicy 265 mm współpracuje z pływającym zaciskiem również firmy Brembo. Całość nadzorowana jest przez układ ABS Bosch działający w zakrętach. Te najwyższej klasy komponenty zapewniają niezrównaną wydajność - cechę, która zawsze była znakiem rozpoznawczym Ducati.

Multistrada 1260 Enduro to nowoczesna maszyna, wyposażona w szereg systemów elektronicznych autentycznie poprawiających komfort i bezpieczeństwo użytkowania. Sercem jest tu nowy 6-osiową moduł bezwładnościowy Bosch IMU (Inertial Measurement Unit), która zarządza kontrolą unoszenia przedniego koła Ducati Wheelie Control (DWC), systemem Bosch ABS Cornering. 

 

Dane techniczne MULTISTRADA 1260 ENDURO 

Silnik

Ducati Testastretta DVT ze zmiennymi fazami rozrządu

Pojemność skokowa

1262 ccm

Moc maksymalna

158 KM przy 9500 obr./min

Masa (na sucho)

225 kg "na sucho"

Pojemność zbiornika paliwa

30 l

Emisja CO2 i zużycie paliwa

130 g / km


Scrambler Ducati

JESTEŚMY NA

Facebook Allegro

AF MOTORS
ul. Szosa Lubicka 141
87-100 Toruń
tel.: 56 654 70 09
fax.: 56 654 54 45
info@ducatitorun.pl

GODZINY OTWARCIA
poniedziałek: zamknięte
wt - pt. : 9:00 - 17:00
sobota: 9.00 - 16.00