DUCATI MULTISTRADA

MULTISTRADA 950 

Tak zwana "mała Multi". Długo oczekiwana, jedna z najbardziej wyczekiwanych premier ostatnich miesięcy. Promowana hasłem "moja pierwsza, moja ostatnia, moje wszystko". Niezwykle wszechstronny i uniwersalny motocykl doskonale sprawdzający się zarówno w ruchu miejskim, jak i zdecydowanie dalszych wojażach pozamiejskimi trasami.

"Mała Multistrada" posiada cechy typowe dla każdej z Multistrad, takie jak np. wygoda za kierownicą i ergonomia. Mniejszy silnik 937ccm Testastretta sprawia, że 950-tka jest jeszcze bardziej "multi", choćby dlatego, że kapitalnie sprawdza się w mieście. W poruszaniu się po miejskiej dżungli bardzo pomaga też 19-calowe koło. Dzięki niemu łatwiej pokonywać krawężniki i dziury w jezdniach. W każdym innym terenie też znakomicie sobie radzi. Uniwersalność nowej Multistrady to także o wiele mniejsze okresy pomiędzy przeglądami. W zasadzie Multistrada 950 może poszczycić się najdłuższymi interwałami w na całym rynku w swojej klasie!

Rozpoznawalny design Multistrady który wyznaczył nowe standardy dla konkurencji jest cechą charakterystyczną modelu 950. Pakiet DSP – kontrola trakcji, ABS, znane z Multistrady 1200 tryby jazdy Sport, Touring, Urban i Enduro, cztery pakiety akcesoriów o tych samych nazwach, świetne zawieszenie i hamulce w połączeniu z ergonomią oraz przyjaznym i dynamicznym silnikiem, powodują, że Multistrada 950 będzie idealnym, uniwersalnym motocyklem na co dzień nawet dla bardzo wymagającego odbiorcy.

Kolory: biały, czerwony

Dane techniczne

Silnik:

Testastretta, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, jedna świeca na cylinder, chłodzony cieczą

Pojemność: 937 cm3
Średnica x skok tłoka: 94 x 67,5 mm
Moc maksymalna: 113KM przy 9000 obr/min
Moment obrotowy: 96,2Nm przy 7750 obr/min
Skrzynia biegów: 6 biegowa
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu
Rama: stalowa, rurowa, kratownicowa
Zawieszenie przód:

KYB 48mm widelec upside down z pełną regulacją

Koło przód:

Opona Pirelli Scorpion Trail II 120/70 ZR19

Zawieszenie tył:

w pełni regulany amortyzator Sachs ze zdalną regulacją napięcia wstępnego. Dwuramienny wahacz aluminiowy.

Koło tył: Opona Pirelli Scorpion Trail II 170/60 ZR17
Hamulce przód:

2x320mm półpływające tarcze, radialnie montowane Brembo Monoblock 4-tłoczkowe zaciski, radialna pompa hamulcowa ABS

Hamulce tył: tarcza 265mm, 2 tłoczkowy zacisk pływający, ABS
Pojemność zbiornika paliwa: 20l
Masa bez płynów: 204 kg

MULTISTRADA 1200

Multi znaczy wiele. To Ducati ma faktycznie wiele oblicz. Multistrada to niemalże motocyklowy transformers.

Jeden ze sztandarowych modeli Ducati i jednocześnie jedna z najbardziej uniwersalnych maszyn z Bolonii.

Wielu przekonuje, że to zmaterializowane marzenie każdego motocyklisty. Cztery motocykle w jednym! To kompilacja sportowej maszyny, z długodystansowym turystykiem oraz ulicznym wojownikiem i drogowym enduro. Zupełnie nowa wizja motocykla. Innowacyjny design, zaawansowana technologia, topowa elektronika, zapierająca dech w piersiach jednostka Testastretta, fantastyczne zawieszenie i ergonomia na najwyższym poziomie. Wszystko to określa jeden motocykl - Ducati Multistrada.

Przejechać tysiąc kilometrów po kiepskiej jakości drogach, odpiąć kufry i wjechać na tor? Dla Multistrady to oczywiste! To motocykl który przełamuje dotychczasowy porządek, to maszyna uniwersalna bliska ideału każdego motocyklisty. Walory te docenili m.in. specjaliści z prestiżowego magazynu Cycle World. Przyznali oni Multistradzie tytuł Motocykla Roku 2011 w kategorii Best Open Streetbike!

W 2013 i 2014 roku zastosowano szereg zmian, które spowodowały, że Multistrada jest jeszcze szybsza, dynamiczniejsza, doskonalsza!

Najważniejsze z nich to:

  • bardziej bezpośredni, ukierunkowany na zawór wtrysk paliwa;
  • dodatkowy układ dolotu powietrza;
  • lepsze spalanie mieszanki - dwie świece przypadające na cylinder;
  • felgi w stylu Panigale;
  • układ hamulcowy Bremo z topowym systemem ABS Boscha;
  • sprężyny progresywne (zawieszenie – przód);
  • nowy reflektor LED-owy.

Maksymalny moment obrotowy Multistrady 1200 wzrósł do poziomu 136 niutonometrów, a moc do aż 160 koni. Zauważalnie wzrosła elastyczność silnika i osiągi w średnim zakresie obrotów.

Kolory: Red

Posłuchaj symfonię dźwięków Ducati:

Dane techniczne  

Silnik:

dwucylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą, dwie świece na cylinder ( zmiana w stosunku do poprzednika)

Pojemność: 1198cc
Średnica x skok tłoka: 106x67,9mm
Kompresja: 12,5:1
Moc maksymalna: 160KM przy 9500 obr/min
Moment obrotowy: 136Nm przy 7500 obr/min
Zasilanie: elektroniczny wtrysk paliwa Mitsubishi, elipsoidalne przepustnice Mikuni
Układ wydechowy: tłumik ze stali nierdzewnej, katalizator, dwie sondy lambda
Skrzynia biegów: 6 biegowa
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe, hydrauliczne, z funkcją anty-hoppingu
Rama: stalowa, rurowa, kratownicowa
Zawieszenie przód:

48 mm widelec upside down z pełną regulacją

Koło przód:

10’cio ramienne, aluminiowe obręcze 3,50x17, opona 120/70 ZR 17, Pirelli Scorpion Trail II

Zawieszenie tył:

regulowany amortyzator Monoshock Sachs, skok 170mm

Koło tył: 10’cio ramienne, aluminiowe obręcze 6x17, opona 190/55 ZR 17 Pirelli Scorpion Trail II
Hamulce przód:

dwie tarcze pływające 320mm, 4-tłoczkowe zaciski Brembo, montowane radialnie, ABS

Hamulce tył: tarcza 265mm, 2 tłoczkowy zacisk
Wyposażenie: 4 tryby jazdy (Sport, Touring, Urban, Enduro), Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch 3-st. ABS + 8-st. kontrola trakcji DTC), Ride by Wire, Ducati Wheelie Control, system bezkluczykowy (hands-free), panel wskaźników LCD, tempomat (ECC), podświetlane przełączniki na kierownicy, regulowana wysokość siedzenia, przygotowany do systemy antykradzieżowego.
Pojemność zbiornika paliwa: 20l
Masa bez płynów: 209kg
Gwarancja: 2 lata, nielimitowany przebieg

MULTISTRADA 1200 S

Wersja S Touring to doskonały motocykl do długich, turystycznych podróży. Wyposażona jest w doskonałe zawieszenie, w pełni regulowane elektronicznie za pomocą jednego przycisku na konsoli (system Ducati Electronic Suspension). To sprzęt skoncentrowany na wygodnym pokonywaniu dalekich dystansów. Dwa gniazda zasilania 12v i centralna podstawka, zapewniają wygodę podczas podróży nawet w trasie liczącej tysiące kilometrów.

W 2013 i 2014 roku zastosowano szereg zmian, które spowodowały, że Multistrada jest jeszcze szybsza, dynamiczniejsza, doskonalsza! Najważniejsze z nich to:

  • bardziej bezpośredni, ukierunkowany na zawór wtrysk paliwa;
  • dodatkowy układ dolotu powietrza;
  • lepsze spalanie mieszanki - dwie świece przypadające na cylinder;
  • felgi w stylu Panigale;
  • układ hamulcowy Bremo z topowym systemem ABS Boscha;
  • sprężyny progresywne (zawieszenie – przód);
  • nowy reflektor LED-owy.

Maksymalny moment obrotowy Multistrady 1200 wzrósł do wzrósł do poziomu 136 niutonometrów, a moc do aż 160 koni. Zauważalnie wzrosła elastyczność silnika i osiągi w średnim zakresie obrotów.

Kolory: Iceberg WhiteRed


MULTISTRADA 1200 S D|air

Nowy standard bezpieczeństwa w podróżowaniu motocyklem. To pierwsza tego typu maszyna wyposażona w inteligentny system zdalnego łączenia z zainstalowanymi w motocyklu poduszkami  powietrznymi nazwany Ducati D|air. Dzięki niemu „poduchy” wystrzeliwują w czasie błyskawicznie, w czasie zaledwie 45 milisekund. Pozwala to chronić żywe organy zarówno kierowcy, jak i jego pasażera.

Kolory: Red

Dane techniczne:

Silnik:

dwucylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą, dwie świece na cylinder ( zmiana w stosunku do poprzednika)

Pojemność: 1198cc
Średnica x skok tłoka: 106x67,9mm
Kompresja: 12,5:1
Moc maksymalna: 160KM przy 9500 obr/min
Moment obrotowy: 136Nm przy 7500 obr/min
Zasilanie: elektroniczny wtrysk paliwa Mitsubishi, elipsoidalne przepustnice Mikuni
Układ wydechowy: tłumik ze stali nierdzewnej, katalizator, dwie sondy lambda
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe, hydrauliczne, z funkcją anty-hoppingu
Rama: stalowa, rurowa, kratownicowa
Zawieszenie przód:

48 mm widelec Sachs upside down z pełną regulacją. Elektronicznie regulowane tłumienie dobicia i odbicia z półaktywnym systemem DSS (Ducati Skyhook Supension) Evo

Koło przód:

10’cio ramienne, aluminiowe obręcze 3,50x17, opona 120/70 ZR 19, Pirelli Scorpion Trail II

Zawieszenie tył:

regulowany amortyzator Monoshock Sachs, skok 170mm

Koło tył: 10’cio ramienne, aluminiowe obręcze 6x17, opona 190/55 ZR 17 Pirelli Scorpion Trail II
Hamulce przód:

dwie tarcze pływające 330mm, 4-tłoczkowe zaciski Brembo, montowane radialnie, ABS

Hamulce tył: tarcza 265mm, 2 tłoczkowy zacisk
Wyposażenie: 4 tryby jazdy (Sport, Touring, Urban, Enduro), Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch 3-st. ABS + 8-st. kontrola trakcji DTC), DES, Ride by Wire, Ducati Wheelie Control, system bezkluczykowy (hands-free), panel wskaźników LCD, tempomat (ECC), podświetlane przełączniki na kierownicy, regulowana wysokość siedzenia, przygotowany do systemu antykradzieżowego.
Pojemność zbiornika paliwa: 20l
Masa bez płynów: 212kg (D|air -213kg)
Gwarancja: 2 lata, nielimitowany przebieg

MULTISTRADA PIKES PEAK

Multistrada Pikes Peak powraca w nowej odsłonie! To ekskluzywna wersja tego wyjątkowego, legendarnego modelu motocykla. Wersja powstała dla uczczenia wygranych zespołu Ducati w słynnym wyścigu Pikes Peak. Choć w każdym Ducati da się odnaleźć sportowe geny, to jednak Mulistrada 1200 Pikes Peak jest w wąskim gronie maszyn po których najbardziej widać odziedziczone wyścigowe DNA. To Multistrada mogąca poszczycić się najlepszymi osiągami oraz w pełni regulowanym przednim zawieszeniem Öhlins i najbardziej zaawansowanym tylnym amortyzatorem TTX36. Superlekkie elementy z włókna węglowego oraz homologowany układ wydechowy Ducati Performance przygotowany przez Termignoni, podkreślają wyjątkowy sportowy charakter motocykla.

Dane techniczne: 

Silnik:

Testastretta DVT (Desmodromic Variable Timing) DS, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą

Pojemność: 1198,4 cm3
Średnica x skok tłoka: 106 x 67,9 mm
Moc maksymalna: 117,7 kW (160 KM) przy 9500 obr/min
Moment obrotowy: 136 Nm przy 7500 obr/min
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu, sterowane hydraulicznie
Rama: stalowa, rurowa, kratownicowa
Zawieszenie przednie: 48 mm widelec Öhlins upside down z pełną regulacją, powlekany DLC (Dimond Like Carbon)
Opona przednia: Pirelli Scorpion Trail II 120/70 ZR19
Zawieszenie tylne: W pełni regulowany amortyzator Öhlins TTX36. Jednoramienny wahacz aluminiowy
Opona tylna: Pirelli Scorpion Trail II 190/55 ZR17
Skok koła (przód-tył): 170 mm - 170 mm
Hamulec przedni: 2 x 330 mm pół-pływające tarcze, radialnie montowane Brembo Monobloc 4-tłoczkowe zaciski Evo M50, radialna pompa hamulcowa. Bosch Cornering ABS
Hamulec tylny: 265 mm tarcza, 2-tłoczkowy pływający zacisk, Bosch cornering ABS
Masa "sucha": 208 kg
Masa własna z płynami: 231 kg
Wysokość siedzenia: Z regulacją: 825 - 845 mm
Rozstaw osi: 1529 mm
Zbiornik paliwa: 20 l
Ilość miejsc: 2-osobowy
Wyposażenie standardowe: 4 tryby jazdy (Sport, Touring, Urban, Enduro), Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch cornering ABS + kotrola trakcji DTC), Ride by Wire, Ducati Wheelie Control, System bezkluczykowy (Hands-free), Kolorowy panel wskaźników TFT
Tempomat (ECC), Podświetlane przełączniki na kierownicy, Wszystkie światła LED z doświetlaniem zakrętów (DCL)
Ducati Multimedia System (DMS) z modułem Bluetooth, Półaktywny system zawieszenia DSS Evo, Homologowany układ wydechowy Ducati Performance by Termignoni, Wysokiej klasy zawieszenie Öhlins, Czerwone aplikacje na siedzeniu i felgach, Części z włókna węglowego: niska szyba (dodatkowo do j), przedni błotnik, panele boczne, osłona przedniej części zbiornika, Przygotowany do systemu antykradzieżowego
Interwały przeglądowe: 15 000 km lub 12 miesięcy
Zużycie paliwa, emisje: Zużycie paliwa 4,9 l/100 km - CO2 = 115 g/km; Euro 4

MULTISTRADA ENDURO

Pogromca bezdroży. Nie boi się długich wypraw, także w trudnym terenie.  Nowa Multistrada 1200 Enduro gotowa jest na podróż w niespotykany dotąd teren. Silnik Ducati Testastretta DVT o mocy 160 KM, 30-litrowy zbiornik paliwa,  szprychowe koła (19”przód i 17” tył) oraz zawieszenie o skoku 200 mm zapewniają jej wyjątkowe właściwości terenowe.

Nieważne jak daleko i w jakich okolicznościach przyrody, najnowsze rozwiązania techniczne, niezwykłe osiągi oraz komfort Ducati dostarczą Ci wyjątkowych doznań podczas każdej wyprawy. Jazda Multistradą 1200 Enduro to niekończąca się przygoda.

Dane techniczne:

Silnik:

Testastretta DVT (Desmodromic Variable Timing) DS, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą

Pojemność: 1198,4 cm3
Średnica x skok tłoka: 106 x 67,9 mm
Moc maksymalna: 117,7 kW (160 KM) przy 9500 obr/min
Moment obrotowy: 136 Nm przy 7500 obr/min
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu, sterowane hydraulicznie
Rama: stalowa, rurowa, kratownicowa
Zawieszenie przednie: 48 mm widelec Sachs upside down z pełną regulacją, elektronicznie regulowane tłumienie dobicia i odbicia z półaktywnym systemem DSS (Ducati Skyhook Suspension)
Opona przednia: Pirelli Scorpion Trail II 120/70 ZR19
Zawieszenie tylne: W pełni regulowany amortyzator Sachs. Elektronicznie regulowane tłumienie dobicia i odbicia oraz napięcia wstępnego z półaktywnym systemem DSS (Ducati Skyhook Suspension) Evo. Dwuramienny wahacz aluminiowy
Opona tylna: Pirelli Scorpion Trail II 170/60 ZR17
Skok koła (przód-tył): 200 mm - 200 mm
Hamulec przedni: 2 x 320 mm pół-pływające tarcze, radialnie montowane Brembo Monobloc 4-tłoczkowe zaciski, radialna pompa hamulcowa. Bosch Cornering ABS
Hamulec tylny: 265 mm tarcza, 2-tłoczkowy pływający zacisk, Bosch cornering ABS
Masa "sucha": 225 kg
Masa własna z płynami: 254 kg
Wysokość siedzenia: bez regulacji: 870 mm; Opcjonalnie z regulacją 890 mm - 850 mm
Rozstaw osi: 1556 mm
Zbiornik paliwa: 30 l
Ilość miejsc: 2-osobowy
Wyposażenie standardowe: 4 tryby jazdy (Sport, Touring, Urban, Enduro), Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch cornering ABS + kotrola trakcji DTC), Ride by Wire, Ducati Wheelie Control, System bezkluczykowy (Hands-free), Kolorowy panel wskaźników TFT
Podświetlane przełączniki na kierownicy, Tempomat (ECC), Asystent ruszania pod górę (VHC), Wszystkie światła LED z doświetlaniem zakrętów (DCL), Półaktywny system zawieszenia DSS Evo, Ducati Multimedia System (DMS) z modułem Bluetooth, Centralna podstawka, Przygotowany do systemu antykradzieżowego

Interwały przeglądowe: 15 000 km lub 12 miesięcy
Zużycie paliwa, emisje: Zużycie paliwa 5,6 l/100 km - CO2 = 132 g/km; Euro 4

MULTISTRADA ENDURO PRO

Wersja PRO genialnego motocykla, czyli jeszcze lepsze, jeszcze bardziej ekskluzywne wydanie Enduro, jednocześnie też najbardziej charakterystyczna ze wszystkich Multistrad. To wersja, która oprócz charakterystycznego, "piaskowego" malowania i obszycia kanapy, dysponuje niższą szybą, gmolami i halogenami Touratech oraz terenowymi oponami Pirelli Scorpion Rally.

To motocykl, który zapewnia bardzo wysoki poziom komfortu przy zachowaniu doprawdy niesamowitych właściwości terenowych. Prawdziwy pogromca bezdroży w wyjątkowym, ekskluzywnym wydaniu, który każdemu, nawet najbardziej wymagającemu kierowcy, zapewni wyjątkowych wrażeń nawet podczas najtrudniejszej podróży w trudno dostępnych miejscach. 

Wyposażenie:
  • 4 tryby jazdy (Sport, Touring, Urban, Enduro)
  • Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch cornering ABS + kotrola trakcji DTC)
  • opony Pirelli Scorpion Rally
  • niższa szyba
  • dedykowane malowanie i obszycie kanapy
  • gmole i halogeny Touratech
  • Ride by Wire
  • Ducati Wheelie Control
  • system bezkluczykowy (Hands-free)
  • kolorowy panel wskaźników TFT
  • podświetlane przełączniki na kierownicy
  • tempomat (ECC)
  • asystent ruszania pod górę (VHC)
  • wszystkie światła LED z doświetlaniem zakrętów (DCL)
  • półaktywny system zawieszenia DSS Evo
  • ducati Multimedia System (DMS) z modułem Bluetooth
  • centralna podstawka
  • przygotowany do systemu antykradzieżowego.

MULTISTRADA 1260 - NOWOŚĆ!

Tegoroczna nowość! Nowy wymiar Multistrady! Ducati jeszcze bardziej podnosi uniwersalność tego i tak bardzo wszechstronnego, słynnego modelu. Jeszcze lepsze wrażenia z jazdy ma zapewnić nowy silnik Testastretta DVT o większej pojemności i mocy, która dostępna jest już w dolnych zakresach obrotów. Do tego doszło też nowe zawieszenie i najnowocześniejsze rozwiązania w zakresie elektroniki, zapewniające  bezpieczeństwo, komfort i łatwość prowadzenia nawet w najtrudniejszych, ekstremalnych warunkach.

Nowy silnik Testastretta DVT, dzięki systemowi zmiennych faz rozrządu (DVT), pozwala na zoptymalizowanie osiągów przy każdej prędkości obrotowej wału korbowego. Pojemność silnika zwiększona do 1262 ccm zapewnia niesamowite osiągi i niepowtarzalne wrażenia z jazdy.

Konstrukcja nowej Multistrady 1260 oparta jest na nowej ramie i dłuższym wahaczu. Kąt główki ramy został zmieniony o jeden stopień z 24° do 25° przy jednoczesnym wydłużeniu wahacza o 48 mm.

Zawieszenie Multistrady 1260 też zostało gruntownie zmodernizowane w stosunku do poprzednika. Pojawił się nowy widelec typu upside-down, w pełni regulowany (napięcie wstępne, tłumienie dobicia i odbicia) Kayaba o średnicy rur 48-mm oraz pojedynczy, w pełni regulowany element resorująco-tłumiący marki Sachs.

Zupełnie nowy wyświetlacz współpracuje z niezwykle ergonomicznym i intuicyjnym systemem menu. Teraz poruszanie się po nawet najbardziej zaawansowanych funkcjach menu jest proste jak nigdy dotąd!

Dane techniczne:

Silnik:

Ducati Testastretta DVT ze zmiennymi fazami rozrządu (Desmodromic Variable Timing), dwucylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, system Dual Spark, chłodzony cieczą

Pojemność: 1262 cm3
Średnica x skok tłoka: 106 x 71,5 mm
Moc maksymalna: 116,2 kW (158 KM) przy 9500 obr/min
Moment obrotowy: 129 Nm przy 7500 obr/min
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu
Rama: stalowa, rurowa, kratownicowa
Zawieszenie przednie: Sachs widelec upside down z pełną regulacją
Opona przednia: Pirelli Scorpion Trail II 120/70 ZR17
Zawieszenie tylne: W pełni regulowany amortyzator Sachs Monoshock
Opona tylna: Pirelli Scorpion Trail II 170/60 ZR17
Skok koła (przód-tył): 170 mm
Hamulec przedni: Dwie pływające tarcze o średnicy 320 mm, radialnie mocowane czterotłoczkowe zaciski Brembo typu monoblock, z systemem Bosch Cornering ABS 
Hamulec tylny: Pojedyncza tarcza o średnicy 265 mm, dwutłoczkowy pływający zacisk z systemem Bosch Cornering ABS 
Masa "sucha": 209 kg
Masa własna z płynami: 232 kg
Wysokość siedzenia: 825 - 845 mm
Rozstaw osi: 1585 mm
Zbiornik paliwa: 20 l
Ilość miejsc: 2-osobowy
Wyposażenie standardowe: Tempomat, system bezkluczykowy Hands-Free, podświetlane przyciski na kierownicy, automatycznie wyłączane kierunkowskazy, Vehicle Hold Control (VHC), 4 tryby jazdy, Ducati Safety Pack (Bosch Cornering ABS + DTC), Ducati Wheelie Control (DWC), Przygotowany do montażu: Ducati Quick Shift (DQS) up/down, Ducati Multimedia System (DMS), systemu antykradzieżowego

Interwały przeglądowe: 15 000 km lub 12 miesięcy, 30.000 km rozrząd
Norma emisji spalin: Euro 4

MULTISTRADA 1260 S 

Nowość Ducati w jeszcze bardziej zaawansowanej wersji! Model S posiada półaktywne zawieszenie, sterowane za pomocą Ducati Skyhook Suspension (DSS) Evolution System.


MULTISTRADA 1260 PIKES PEAK

Kolejny hołd Ducati oddawany motocyklom i ich kierowcom legendarne wyścigi Pikes Peak. Multistrada w tym wydaniu posiada sportowe, w pełni regulowane zawieszenie renomowanej firmy Ohlins. Do tego dołożono wiele elementów z włókien węglowych, charakterystyczną sportową, krótką owiewkę oraz malowanie (Pikes Peak Livery).

Scrambler Ducati

JESTEŚMY NA

Facebook Allegro

AF MOTORS
ul. Szosa Lubicka 141
87-100 Toruń
tel.: 56 654 70 09
fax.: 56 654 54 45
info@ducatitorun.pl

GODZINY OTWARCIA
poniedziałek: 12:00 - 17:00
wt - pt. : 9:00 - 17:00
sobota: 10.00 - 15.00