DUCATI MONSTER

MONSTER

Monster to jeden z najbardziej kultowych modeli Ducati produkowanych w ostatnich dziesięcioleciach.

Pierwszy Monster wyjechał z fabryki przeszło 20 lat temu. Mimo upływu lat ten legendarny naked nie stracił nic ze swojego charakteru. Kultowość Monstera w przypadkach wielu ludzi wpisała się w styl ich życia. Ten ognisty mechaniczny rumak dla sporej części pasjonatów to już nie tylko znakomity motocykl, ale również niemalże przyjaciel, czy też członek najbliższej rodziny. Osoby te "potworowi" i marce Ducati z reguły pozostają wierne całymi, długimi latami.

Sukces tego modelu bynajmniej nie jest dziełem przypadku. To poręczny, mocny i łatwy w prowadzeniu "potwór", który z powodzeniem kontynuuje legendę swoich poprzedników. Znakomity nawet do jazdy po ulicach dużych, zatłoczonych metropolii. Łatwość manewrowania sprawia, że przejazd nim przez miasto, nawet w godzinach komunikacyjnego szczytu, nie jest męką, a zdecydowanie dużą przyjemnością. To znakomite narzędzie do walki z ulicznymi, wszechobecnymi korkami.

W ostatnich miesiącach rodzina "potworów" przeszła istotne przeobrażenia. Zakończono produkcję kilku wersji, w tym m.in. słynnego i cieszącego się przez lata ogromną popularnością 796 ABS, ale w to miejsce wprowadzono do typoszeregu kilka zupełnie nowych, jeszcze bardziej dopracowanych pod każdym względem – stylistycznym, mechanicznym i wyposażeniowym odsłon Monstera.

Pojawiły się nowe silniki, przez co "potwory" jeszcze bardziej zyskały na mocy. Najmocniejsza jednostka z tej gamy ma pojemność skokową dochodzącą do 1198,4cm, moc oscylującą na poziomie aż 160 koni mechanicznych i maksymalny moment obrotowy wynoszący 131 niutonometrów (Monter 1200 R).

Monstery w dalszym ciągu są najliczniejszą rodziną w ofercie Ducati.


MONSTER 797- NOWOŚĆ!

Jedna z tegorocznych nowości Ducati! Najmniejsze dziecko z obecnej rodziny "potworów", choć z genami odziedziczonymi po wojowniczych przodkach. Zwinne, waleczne, szybkie. Z DNA pierwszych modeli Montera, które stały się kultowe i stały się wzorcem w segmencie "nakedów".

Nowością jest powrót do silnika chłodzonego powietrzem. Taka jednostka, sprawdzona przez dziesiątki lat użytkowania w różnych modelach Monstera to ikona. Dawno nie widziane, klasyczne ożebrowanie silnika, w idealny sposób łączy się z nowoczesnym designem i technologią taką jak światła LED, nowoczesne zegary, zawieszenie i hamulce Brembo z ABS.

75 koni tkwiących nowym sercu, które napędza model 797 zapewnią niesamowity "fun" z jazdy zarówno początkującym użytkownikom motocykli, jak i doświadczonym zdobywcom dróg.

Właściwości jezdne, charakterystyka silnika oraz geometria i ergonomia oznaczają w przypadku Monstera 797 przystępność i łatwość prowadzenia w niemal każdych warunkach. Ten sprzęt potrafi być łagodny i wybaczyć błędy, jednak kiedy tylko tego od niego oczekujemy, potrafi pokazać swój wojowniczy charakter.

Kolory: biały (White Silk), klasycznie czerwony (Ducati Red) oraz czarny (Dark Stealth).  

Dane techniczne:

Silnik:

2-cylindrowy w ukł. L, 2 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony powietrzem

Pojemność: 803 ccm
Średnica x skok tłoka: 88x66mm
Kompresja: 11:1
Moc maksymalna: 75KM przy 8250 obr/min
Moment obrotowy: 69Nm przy 6250 obr/min
Zasilanie:

wtrysk elektroniczny, przepustnice 50 mm

Układ wydechowy:

2 w 1, aluminiowy tłumik, 2 sondy lambda, spełnia normy Euro4

Skrzynia biegów: 6 biegowa
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe
Rama:

stalowa, rurowa, kratownicowa

Rozstaw osi: 1435mm
Wysokość siedzenia: 805mm
Zawieszenie przód:

Kayaba 43 mm, upside-down, skok 130 mm

Koło przód:

aluminiowe, 10-szprychowe, 17”, opona: Pirelli Diablo Rosso II 120/70 ZR17

Zawieszenie tył:

Sachs monoshock, regulacja odbicia i napięcia wstępnego, skok 150 mm, aluminiowy wahacz

Koło tył:

aluminiowe, 10-szprychowe, 17”, opona: Pirelli Diablo Rosso II 180/55 ZR17 

Hamulce przód:

2 tarcze 320 mm, 4-tłoczkowe, radialnie montowane zacisk Brembo Monobloc, radialna pompa, ABS

Hamulce tył:

tarcza 245 mm, zacisk Brembo, ABS

Pojemność zbiornika paliwa: 16,5L
Masa bez płynów: 175 kg
Gwarancja: 2 lata, przeglądy co 12 tys.km

MONSTER 821/821 STRIPE

To jeden z najmłodszych "potworów" w rodzinie. 112-konny silnik Testastretta i zaawansowana elektronika nadają mu sił do walki w ulicznej dżungli. Dostępny w trzech wersjach stylizacyjnych: podstawowej (821) oraz Stripe. To design wyznaczony przez Twoje pragnienia. Przyjdź do naszego salonu i zapytaj o nowego Monstera! Dostępny również w wersji 35 kW dla kierowców z kategorią A2.

Kolory:Monster 821 RedMonster 821 Dark StealthMonster 821 Stripe Red with Stripe Livery

Dane techniczne: 

Silnik: Testastretta 11°, dwucylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą
Pojemność: 821ccm
Średnica x skok tłoka: 88x67,5mm
Kompresja: 12,8:1
Moc maksymalna: 112KM przy 9250 obr/min
Moment obrotowy: 89,4Nm przy 7750 obr/min
Zasilanie: w pełni elektroniczny wtrysk paliwa
Układ wydechowy: Lekki w systemie 2-1-2, dwa aluminiowe tłumiki, katalizator, dwie sondy lambda
Skrzynia biegów: 6 biegowa
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu, sterowane mechanicznie
Rama: stalowa, rurowa, kratownicowa, mocowana do głowicy cylindra
Zawieszenie przód: 43mm, widelec upside down (bez regulacji – 821, 821 Dark; z pełną regulacją – 821 Stripe)
Koło przód: felga w kształcie Y,  trójramienna, z lekkich stopów 3,50x17, opona 120/70 ZR 17, Pirelli Diablo Rosso II
Zawieszenie tył: w pełni regulowany amortyzator Sachs z progresywnym układem dźwigni, dwuramienny wahacz aluminiowy
Koło tył: felga w kształcie Y,  trójramienna, z lekkich stopów 6x17, opona 180/60 ZR 17 Pirelli Diablo Rosso II
Hamulce przód: dwie tarcze pływające 320mm, 4-tłoczkowe zaciski Brembo, montowane radialnie, ABS
Hamulce tył: tarcza 245mm, 2-tłoczkowy zacisk, ABS w standardzie
Wyposażenie: 3 tryby jazdy (Sport, Touring, Urban), Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch 3-st. ABS + 8-st. kontrola trakcji DTC), Ride by Wire, uchwyty dla pasażera, nakładka na siedzenie pasażera (821, 821 Stripe), przygotowany do systemu antykradzieżowego
Pojemność zbiornika paliwa: 17,5l
Masa bez płynów: 179,5kg
Gwarancja: 2 lata, nielimitowany przebieg

MONSTER 1200

Oto godny następca słynnego 1100 Evo. Monster 1200 to prawdziwy potwór, który sprawia, że u większości ludzi włos się jeży na głowach, a po plecach przechodzą ciarki. Niesamowicie mocny i agresywny, lecz wbrew pozorom w pełni możliwy do oswojenia.

Ten "potwór" ma serce do walki. Silnik, który go napędza, to dwucylindrowa Testastretta 11° DS o mocy aż 135 koni mechanicznych i maksymalnym momencie obrotowym oscylującym na poziomie 118 niutonometrów. Do walki w miejskiej dżungli to aż nadto.

Czy więc tego „potwora” trzeba się bać i omijać go z daleka? Absolutnie nie! Jego ojcowie z Bolonii każdemu właścicielowi fundują smycz, która pomaga kontrolować tkwiącą w nim energię. Świetna "zawiecha" (system Riding Modes – trzy tryby ustawienia zawieszenia), w połączeniu z kontrolą trakcji i sportowym ABS-em (DSP Ducati Safety Pack) powodują, że Monster 1200 jest tak samo zwinny, funkcjonalny i łatwy w prowadzeniu jak jego nieco starsi, lecz trochę mniejsi bracia.

Jest to niewątpliwie bardzo wszechstronny motocykl o sportowym zacięciu. Idealny zarówno dla kierowców oczekujących sportowej dynamiki i charakteru, jak i dla tych, którym potrzebna jest niezawodna maszyna do codziennej jazdy po mieście.

Kolory: Monster 1200 Red

Dane techniczne: 

Silnik: Testastretta 11°, dwucylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą
Pojemność: 1198ccm
Średnica x skok tłoka: 106x67,9mm
Kompresja: 12,5:1
Moc maksymalna: 135KM przy 8750 obr/min
Moment obrotowy: 118Nm przy 7250 obr/min
Zasilanie: w pełni elektroniczny wtrysk paliwa
Układ wydechowy: Lekki w systemie 2-1-2, dwa aluminiowe tłumiki, katalizator, dwie sondy lambda
Skrzynia biegów: 6 biegowa
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe, hydrauliczne
Rama: stalowa
Zawieszenie przód: 43mm, w pełni regulowane
Koło przód: 10’cio ramienne, aluminiowe obręcze 3,50x17, opona 120/70 ZR 17, Pirelli Diablo Rosso II
Zawieszenie tył: progresywny amortyzator z pełną regulacją Monoshock
Koło tył: 10’cio ramienne, aluminiowe obręcze 6x17, opona 190/55 ZR 17 Pirelli Diablo Rosso II
Hamulce przód: dwie tarcze pływające 320mm, 4-tłoczkowe zaciski Brembo, montowane radialnie, ABS
Hamulce tył: tarcza 245mm, 2-tłoczkowy zacisk, ABS w standardzie
Wyposażenie: DSP Ducati Safety Pack (ABS + DTC – Ducati Traction Control), Ride by Wire , DDA+ ready (Ducati Data Analyser), Riding Modes (tryby ustawienia zawieszenia), Power Modes (mapowanie silnika)
Pojemność zbiornika paliwa: 17,5l
Masa bez płynów: 182kg
Gwarancja: 2 lata, nielimitowany przebieg

MONSTER 1200 S

Maszyna z instynktem prawdziwego łowcy. Jeszcze bardziej ekstremalna odmiana najnowszego "potwora" rodem z Włoch. "Performance package" zwiększa moc i tak już  bardzo wydajnego silnika Testastretta 11° DS. do aż 145 koni mechanicznych (przyrost o 10 KM). Maksymalny moment obrotowy w wersji S wynosi dokładnie 124,5 Nm.

Także w tym przypadku niemal każdy jest w stanie opanować tą zabójczą moc. Co pomogło ujarzmić najsilniejszego "potwora"? Między innymi hamulce Brembo o wyścigowej specyfikacji i niezawodne zawieszenie Öhlins. Tak więc to kolejny Monster, o którym śmiało można napisać, że jest naprawdę zwinnym, funkcjonalnym i łatwym w prowadzeniu motocyklem.

Wersję S zewnętrznie wyróżnia między innymi karbonowy błotnik i inne lekkie elementy. To "potwór" o niewątpliwie agresywnym charakterze, jednak naprawdę dający się lubić. Momentalnie staje się bardzo bliskim i niezawodnym przyjacielem każdego właściciela.

Kolory: Monster S2R Arctic White SilkMonster 821 RedMonster 1200 S Stripe Red with Stripe Livery

Dane techniczne: 

Silnik: Testastretta 11°, dwucylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą
Pojemność: 1198ccm
Średnica x skok tłoka: 106x67,9mm
Kompresja: 12,5:1
Moc maksymalna: 145KM przy 8750 obr/min
Moment obrotowy: 124,5Nm przy 7250 obr/min
Zasilanie: w pełni elektroniczny wtrysk paliwa
Układ wydechowy: Lekki w systemie 2-1-2, dwa aluminiowe tłumiki, katalizator, dwie sondy lambda
Skrzynia biegów: 6 biegowa
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe, hydrauliczne
Rama: stalowa
Zawieszenie przód: 48 mm widelec Öhlins upside down z pełną regulacją, powlekany azotkiem tytanu (TiN)
Koło przód: 10’cio ramienne, aluminiowe obręcze 3,50x17, opona 120/70 ZR 17, Pirelli Diablo Rosso II
Zawieszenie tył: W pełni regulowany amortyzator Öhlins z progresywnym układem dźwigni. Jednoramienny wahacz aluminiowy
Koło tył: felga w kształcie Y,  trójramienna, z lekkich stopów 6x17, opona 190/55 ZR 17 Pirelli Diablo Rosso II
Hamulce przód: 2 x 330 mm pół-pływające tarcze, radialnie montowane Brembo Monobloc 4-tłoczkowe zaciski M50 i radialna pompa hamulcowa z Bosch ABS
Hamulce tył: tarcza 245mm, 2-tłoczkowy zacisk, ABS w standardzie
Wyposażenie: DSP Ducati Safety Pack (ABS + DTC – Ducati Traction Control), Ride by Wire , DDA+ ready (Ducati Data Analyser), Riding Modes (tryby ustawienia zawieszenia), Power Modes (mapowanie silnika), Performance Package
Pojemność zbiornika paliwa: 17,5l
Masa bez płynów: 182kg
Gwarancja: 2 lata, nielimitowany przebieg

MONSTER 1200 - NOWOŚĆ 2017!

Jeszcze szybszy, jeszcze silniejszy, jeszcze bardziej dopracowany. 1200-tka w nowym wydaniu ze 150-konnym silnikiem. Monster 1200 to prawdziwy potwór, który sprawia, że u większości ludzi włos się jeży na głowach, a po plecach przechodzą ciarki. Niesamowicie mocny i agresywny, lecz wbrew pozorom w pełni możliwy do oswojenia.

Ten "potwór" ma serce do walki. Silnik, który go napędza, to dwucylindrowa Testastretta 11° DS o mocy aż 150 koni mechanicznych (aż 15KM więcej niż w poprzednim modelu 1200-tki) i maksymalnym momencie obrotowym oscylującym na poziomie 126 niutonometrów. Do walki w miejskiej dżungli to aż nadto.

Czy więc tego „potwora” trzeba się bać i omijać go z daleka? Absolutnie nie! Jego ojcowie z Bolonii każdemu właścicielowi fundują smycz, która pomaga kontrolować tkwiącą w nim energię. Centralna jednostka cały czas czuwa nad bezpieczeństwem i optymalnym wykorzystaniem potencjału Monstera 1200. Tryby jazdy w mgnieniu, w zależności od potrzeb pozwalają zmienić charakter motocykla z miejskiego bulwarowca na torowy bolid.
Po stronie jeźdźca czuwa doskonały system Cornering ABS pozwalający mocno i bezpiecznie hamować nawet w głębokich złożeniach, świetna kontrola trakcji i Ducati Wheelie Control. Nie potrzeba nic więcej by w bezpieczny sposób okiełznać naszego „potwora” i czerpać bezgraniczną frajdę z jazdy. 

Jest to niewątpliwie bardzo wszechstronny motocykl o sportowym zacięciu. Idealny zarówno dla kierowców oczekujących sportowej dynamiki i charakteru, jak i dla tych, którym potrzebna jest niezawodna maszyna do codziennej jazdy po mieście. Nowy Monster jest bardziej kompaktowy od swojego poprzednika, a dysponując do tego mocniejszym silnikiem o większym momencie obrotowym oraz elektroniką znaną do tej pory jedynie z modeli Panigale 1299 oraz Multistrada 1200 pozostawia w cieniu konkurencję i ponownie wyznacza standardy. Jest godnym następcą swojego poprzednika. 

Dane techniczne:

Silnik:

Testastretta 11° DS, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą

Pojemność:

1198,4 cm3

Średnica x skok tłoka: 106x67,9mm
Moc maksymalna: 150KM przy 9250 obr/min
Moment obrotowy: 126,2Nm przy 7750 obr/min
Skrzynia biegów: 6 biegowa
Sprzęgło:

mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu, sterowane hydraulicznie

Rama:

stalowa, rurowa, kratownicowa, mocowana do głowicy cylindra

Rozstaw osi: 1485mm
Wysokość siedzenia: z regulacją 795-820mm
Zawieszenie przód:

43 mm widelec Kayaba upside down z pełną regulacją

Koło przód:

aluminiowe, 10-szprychowe, 17”, opona: Pirelli Diablo Rosso III 120/70 ZR17

Zawieszenie tył:

w pełni regulowany amortyzator Sachs działający progresywnie. Jednoramienny wahacz aluminiowy

Koło tył:

aluminiowe, 10-szprychowe, 17”, opona: Pirelli Diablo Rosso III 190/55 ZR17 

Hamulce przód:

2 x 330mm pół-pływające tarcze, radialnie montowane zaciski Brembo Monobloc M 4.32, radialna pompa hamulcowa z Bosch Cornering ABS w standardzie

Hamulce tył:

tarcza 245 mm, 2-tłoczkowy zacisk z Bosch Carnering ABS w standardzie

Pojemność zbiornika paliwa: 16,5L
Masa bez płynów: 187 kg
Gwarancja: 2 lata, bez limitu kilometrów, przeglądy co 15 tys.km

MONSTER 1200 S - NOWOŚĆ 2017!

Maszyna z instynktem prawdziwego łowcy. Jeszcze bardziej ekstremalna odmiana najnowszego "potwora" rodem z Włoch. 150-konny silnik Testastretta, kratownicowa rama, znany sprzed lat system mocowania baku, łączy tradycję z ultra nowoczesnymi technologiami.

Centralna jednostka zawiadująca między innymi Cornering ABS - systemem pozwalającym na bezpieczne hamowanie nawet w głębokim złożeniu, doskonałą kontrolą trakcji, Ducati Wheelie Control cały czas czuwa nad bezpieczeństwem i optymalnym wykorzystaniem potencjału Monstera 1200.

Przekłada się to bezpośrednio na radość płynącą z wykorzystania tego motocykla.

Dodać do tego bezkompromisowe zawieszenie Ohlins oraz niewiarygodnie skuteczne hamulce z zaciskami Brembo M50 i nowy Monster 1200 S nie pozostawi złudzeń. 

Dane techniczne:

Silnik:

Testastretta 11° DS, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą

Pojemność:

1198,4 cm3

Średnica x skok tłoka: 106x67,9mm
Moc maksymalna: 150KM przy 9250 obr/min
Moment obrotowy: 126,2Nm przy 7750 obr/min
Skrzynia biegów: 6 biegowa
Sprzęgło:

mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu, sterowane hydraulicznie

Rama:

stalowa, rurowa, kratownicowa, mocowana do głowicy cylindra

Rozstaw osi: 1485mm
Wysokość siedzenia: z regulacją 795-820mm
Zawieszenie przód:

48 mm widelec Ohlins upside down z pełną regulacją

Koło przód:

aluminiowe, 3-szprychowe w kształcie Y, logo "S", 17”, opona: Pirelli Diablo Rosso III 120/70 ZR17

Zawieszenie tył:

w pełni regulowany amortyzator Ohlins działający progresywnie. Jednoramienny wahacz aluminiowy

Koło tył:

aluminiowe, 3-szprychowe w kształcie Y, logo "S", 17”, opona: Pirelli Diablo Rosso III 190/55 ZR17 

Hamulce przód:

2 x 330mm pół-pływające tarcze, radialnie montowane zaciski Brembo Monobloc EVO M50, radialna pompa hamulcowa z Bosch Cornering ABS w standardzie

Hamulce tył:

tarcza 245 mm, 2-tłoczkowy zacisk z Bosch Carnering ABS w standardzie

Pojemność zbiornika paliwa: 16,5L
Masa bez płynów: 185 kg
Gwarancja: 2 lata, bez limitu kilometrów, przeglądy co 15 tys.km

MONSTER 1200 R

Najgroźniejszy, najsilniejszy z rodziny „potworów”! Moc na poziomie aż 160 koni mechanicznych czyni z tego naked-bike’a prawdziwy postrach szos i gwarantuje niesamowite emocje z jazdy. Podwozie przygotowane do sportowych wyczynów oraz idealna ergonomia jazdy, zmieniają zauroczenie w pokusę przy każdym, nawet najmniejszym ruchu powodującym zmianę kierunku jazdy.  Masa całkowita na poziomie 180 kilogramów podlega całkowitej kontroli w połączeniu z wyszukaną i legendarną elegancją oraz niewiarygodnymi osiągami. Maszyna dla prawdziwych twardzieli!

Dane techniczne: 

Silnik: Testastretta 11° DS, dwucylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą
Pojemność: 1198,4ccm
Średnica x skok tłoka: 106x67,9mm
Moc maksymalna: 117,7 kW (160KM) przy 9250 obr/min
Moment obrotowy: 131,4Nm przy 7750 obr/min
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu, sterowane hydraulicznie
Rama: stalowa, rurowa, kratownicowa, mocowana do głowicy cylindra
Zawieszenie przód: 48mm, widelec Ohlins upside down z pełną regulacją, powlekany azotkiem tytanu (TiN)
Opona przód: Pirelli Diablo Supercorsa SP 120/70 ZR17
Zawieszenie tył: w pełni regulowany amortyzator Ohlins z progresywnym układem dźwigni. Jednoramienny wahacz aluminiowy.
Opona tył: Pirelli Diablo Supercorsa SP 200/55 ZR17
Skok koła (przód-tył): 130mm-159mm, 2x330mm, pół-pływające tarcze, radialnie montowane Brembo
Hamulce przód: Monobloc 4-tłoczkowe zaciski Evo M50 i radialna pompa hamulcowa z Bosch ABS
Hamulce tył: 245 mm tarcza, 2-tłoczkowy zacisk z Bosch ABS
Pojemność zbiornika paliwa: 17,5l
Masa sucha: 180 kg
Masa z płynami: 207 kg
Wysokość siedzenia: 830mm
Rozstaw osi: 1509mm
Ilość miejsc:
2-osobowy
Wyposażenie: 3 tryby jazdy (Sport, Touring, Urban), Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch 3-st. ABS + 8-st. kontrola trakcji DTC) Ride by Wire, Nakładka na siedzenie pasażera, Kolorowy panel wskaźników TFT, Mikro owiewka nad reflektorem
Amortyzator skrętu i zawieszenie Öhlins, Karbonowy przedni błotnik, Kute koła Marchesini, Przygotowany do systemu antykradzieżowego
Interwały przeglądowe: 15.000 km lub 12 miesięcy
Zużycie paliwa i emisje Zużycie paliwa 5,4 l/100 km - CO2 = 127 g/km; Euro 4

Scrambler Ducati

JESTEŚMY NA

Facebook Allegro

AF MOTORS
ul. Szosa Chełmińska 214
87-100 Toruń
tel.: 56 654 70 09
mob.: 795 472 270
fax.: 56 654 54 45
info@ducatitorun.pl

GODZINY OTWARCIA
poniedziałek: 12:00 - 17:00
wt - pt. : 9:00 - 17:00
sobota: 10.00 - 15.00