DUCATI HYPERMOTARD

HYPERMOTARD 939

Hypermotard to niezwykle wszechstronny rumak z Bolonii. Cechuje go mocna jednostka napędowa o charakterystycznych dla Ducati cechach, wśród których jest m.in. słynny desmodromiczny rozrząd. Możliwości dwucylindrowego serca, sportowy charakter marki w połączeniu z lekkością i minimalistycznym stylem supermoto, zaowocowały powstaniem niezwykle uniwersalnego i posłusznego miejskiego wojownika.
Maszynę cechuję stosunkowo niska masa własna, niewiarygodna lekkość prowadzenia, kapitalne hamulce, duży skok zawieszenia i bardzo elastyczny silnik. Skojarzenia z supermoto nasuwają się automatycznie.

Hypermotard oferuje wszystkie zalety nowej generacji silników Testastretta 11°. Nowa jednostka o pojemności 937ccm i mocy 113 KM. wspierana jest zaawansowaną technologią, dająca możliwości kontrolowania jednostki napędowej (Riding Modes). Maszyna dodatkowo posiada pakiet bezpieczeństwa Ducati (ABS + DTC - kontrola trakcji).

Posłuchaj symfonię dźwięków Ducati:

Dane techniczne:

Silnik: Testastretta 11°, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą
Pojemność: 937ccm
Średnica x skok tłoka: 94x67.5mm
Moc maksymalna: 83,1kW (113KM) przy 9000rpm
Moment obrotowy: 97,9 Nm przy 7500 obr/min
Skrzynia biegów: 6 biegowa
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu, sterowane mechanicznie
Rama: Stalowa, rurowa, kratownicowa
Zawieszenie przód: 43 mm widelec Kayaba upside down
Opona przód:

Pirelli Diablo Rosso II 120/70 ZR17

Zawieszenie tył:

Amortyzator Sachs z progresywnym układem dźwigni, regulacją tłumienia odbicia oraz napięcia wstępnego, jednoramienny wahacz aluminiowy

Koło tył:

Pirelli Diablo Rosso II 180/55 ZR17

Skok koła (przód-tył) 170 mm - 150 mm
Hamulce przód:

2 x 320 mm pół-pływające tarcze, radialnie montowane Brembo Monobloc 4-tłoczkowe zaciski i Bosch ABS

Hamulce tył: 245 mm tarcza, 2-tłoczkowy zacisk, Bosch ABS
Wyposażenie:

3 tryby jazdy (Sport, Touring, Urban), Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch 3-st. ABS + 8-st. kontrola trakcji DTC), Ride by Wire, przygotowany do: systemu antykradzieżowego, podgrzewanych manetek i nawigacji

Pojemność zbiornika paliwa: 16l
Masa bez płynów:
181 kg
Masa własna (z płynami): 204 kg
Rozstaw osi: 1493mm
Interwały przeglądowe: 15.000 km lub 12 miesięcy
Zużycie paliwa, emisja:
5,2l/100km, emisja CO2=123g/km; Euro4

HYPERMOTARD 939 SP

Ekstremalna wersja Hypermotarda oznaczeniu SP. Perfekcyjnie wykonana, idealnie zestrojona, dająca hipermożliwości. Cechuje ją większy od standardowego prześwit, twardo zestrojone zawieszenie i niższa waga. Ta specyfikacja sprawia, że model SP jest gotowy do wyczynowego ścigania się na torach, już w chwili opuszczenia fabryki.

Model SP jest nieco podniesiony w stosunku do wersji standardowej, wyposażony m.in. w kute felgi Marchesini, dodatki karbonowe, w pełni regulowane przednie i tylne zawieszenie zawieszenie Öhlins.

Dane techniczne:

Silnik: Testastretta 11°, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą
Pojemność: 937ccm
Średnica x skok tłoka: 95x67.5mm
Moc maksymalna: 83,1kW (113KM) przy 9000rpm
Moment obrotowy: 97,9 Nm przy 7500 obr/min
Skrzynia biegów: 6 biegowa
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu, sterowane mechanicznie
Rama: Stalowa, rurowa, kratownicowa
Zawieszenie przód:

50 mm widelec Öhlins upside down z pełną regulacją

Opona przód:

Pirelli Diablo Supercorsa SP 120/70 ZR17

Zawieszenie tył: w pełni regulowany amortyzator Öhlins z progresywnym układem dźwigni, jednoramienny wahacz aluminiowy
Koło tył:

Pirelli Diablo Supercorsa SP 180/55 ZR17

Hamulce przód:

2 x 320 mm pół-pływające tarcze, radialnie montowane, Brembo Monobloc, 4-tłoczkowe zaciski, radialna pompa hamulcowa i Bosch ABS

Hamulce tył:

245 mm tarcza, 2-tłoczkowy zacisk, Bosch ABS

Skok koła (przód-tył): 185 mm - 175 mm
Wyposażenie:

3 tryby jazdy (Sport, Touring, Urban), Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch 3-st. ABS + 8-st. kontrola trakcji DTC), Ride by Wire, kute koła Marchesini, stożkowa kierownica z aluminium, części z włókna węglowego: przedni błotnik, osłony paska rozrządu, przygotowany do: systemu antykradzieżowego, podgrzewanych manetek i nawigacji

Pojemność zbiornika paliwa: 16l
Masa bez płynów
178kg
Masa własna (z płynami): 201 kg
Wysokość siedzenia: 890mm
Rozstaw osi: 1493mm
Interwały przeglądowe:
15.000 km lub 12 miesięcy
Zużycie paliwa, emisje: 5,2l/100km, emisja CO2=123g/km; Euro4

HYPERSTRADA 939

Przyjaciółka na długie podróże, mniejsza siostra Multistrady 1200. Niezwykle wszechstronny motocykl w niepowtarzalnym stylu Ducati, blisko spokrewniony także z Hypermotardem.

Hyperstrada korzysta ze znakomitego, nowego silnika chłodzonego cieczą Testastretta 11° o mocy 113 KM. Maszyna ma kilka map zapłonu. Została skonstruowana z dużą dbałością o ergonomię i komfort. W stosunku do minimalistycznego Hypermotarda ten motocykl ma szereg dodatków, które czynią z niego rasowego globtrotera. Są to m.in.:

  • spora szyba;
  • 50-litrowe półsztywne kufry boczne;
  • wyższa kierownica;
  • uchwyty pasażera;
  • turystyczne siedzenie;
  • centralny podnóżek;
  • osłona miski olejowej;
  • dwa gniazda zasilania 12V;
  • większe błotniki.

Co ciekawe, sporą część tego wyposażenia można dokupić opcjonalnie do Hypermotarda, w razie potrzeby czyniąc z niego uniwersalną Hyperstradę.

Dane techniczne:

Silnik: Testastretta 11°, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą
Pojemność: 937ccm
Średnica x skok tłoka: 94×67,5mm
Moc maksymalna: 83,1kW (113 KM) przy 9000 obr/min
Moment obrotowy: 97,9 Nm przy 7500 obr/min
Skrzynia biegów: 6 biegowa
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu, sterowane mechanicznie
Rama: Rurowa, stalowa, kratownicowa
Rozstaw osi: 1485mm
Wysokość siedzenia: 810 mm
Zawieszenie przód: 43 mm widelec Kayaba upside down
Koło przód: Pirelli Diablo Rosso II 120/70 ZR17
Zawieszenie tył: Amortyzator Sachs z progresywnym układem dźwigni, regulacją tłumienia odbicia oraz zdalną hydrauliczną regulacją napięcia wstępnego. Jednoramienny wahacz aluminiowy
Koło tył: Pirelli Diablo Rosso II 180/55 ZR17
Skok koła (przód-tył): 130 mm - 130 mm
Hamulce przód: 2 x 320 mm pół-pływające tarcze, radialnie montowane, Brembo Monobloc, 4-tłoczkowe zaciski i Bosch ABS
Hamulce tył: 245 mm tarcza, 2-tłoczkowy zacisk, Bosch ABS
Pojemność zbiornika paliwa: 16l
Masa bez płynów:
187kg
Masa własna (z płynami): 210kg
Wyposażenie: tryby jazdy (Sport, Touring, Urban), Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch 3-st. ABS + 8-st. kontrola trakcji DTC)
Ride by Wire, 50 l pół-sztywne kufry boczne, turystyczna szyba, turystyczne siedzenie, 2 gniazda 12V
osłona miski olejowej, dłuższe błotniki, uchwyty dla pasażera, przygotowany do: systemu antykradzieżowego, podgrzewanych manetek i nawigacji
Interwały przeglądowe:
15.000 km lub 12 miesięcy
Zużycie paliwa i emisje: 5,2l/100km, emisja CO2=123g/km; Euro4

GALERIA

KONTAKT

Michał Kaniewski
doradca handlowy
mob.: 795 472 270
tel.: 56 654 70 09
czesci.ducatitorun@gmail.com
Scrambler Ducati

JESTEŚMY NA

Facebook Allegro

AF MOTORS
ul. Szosa Chełmińska 214
87-100 Toruń
tel.: 56 654 70 09
mob.: 795 472 270
fax.: 56 654 54 45
info@ducatitorun.pl

GODZINY OTWARCIA
poniedziałek: 12:00 - 17:00
wt - pt. : 9:00 - 17:00
sobota: 10.00 - 15.00