DUCATI ARCHIWUM

1299 PANIGALE

Bezkompromisowe 1299 Panigale zachwyca nie tylko stylem, ale i nadzwyczajnymi osiągami. Daje je silnik z rodziny Superquadro ze średnicą tłoka zwiększoną do 116 milimetrów i całkowitą pojemnością skokową wynoszącą aż 1285 centymetrów. 205 koni czystej adrenaliny i kosmiczny maksymalny moment obrotowy na poziomie 145 niutonometrów! Nowe Panigale naszpikowane jest bardzo zaawansowaną elektroniką wspomagające kierowcę zasiadającego na tej piekielnie mocnej maszynie. Ducati Quick Shift pozwala jeszcze wydajniej korzystać z możliwości tego potwora.

Kolory: Red


1299 PANIGALE S

Jeszcze bardziej dopieszczona wersja najmłodszego dziecka Ducati! Superbike przez duże, naprawdę wielkie S!!! Jeszcze bardziej dopracowana, ekskluzywna wersja nowego Panigale. W pełni LED-owy przedni reflektor, włókna węglowe i wiele innych najnowszych zdobyczy techniki motoryzacyjnej sprawiają, że ta budzi wielkie pożądanie u wielu, lecz niewielu może sobie na nią pozwolić.

Kolory: Red

Dane techniczne 1299 PANIGALE / 1299 PANIGALE S:

Silnik: Superquadro, dwucylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą.
Pojemność: 1285cc
Średnica x skok tłoka: 116x60,8mm
Kompresja: 12,5:1
Moc maksymalna: 205 KM (150kW) przy 10.500 obr/min
Moment obrotowy: 144,6 Nm przy 8750 obr/min
Zasilanie: Elektroniczny wtrysk paliwa, eliptyczne przepustnice
Układ wydechowy: 2-1-2, katalizator, 2 sondy lambda, dwa tłumiki ze stali nierdzewnej z obudową z aluminium
Skrzynia biegów: 6-biegowa wyposażona w Ducati Quick Shifter (DQS)
Sprzęgło: Mokre, wielotarczowe, hydrauliczne
Rama: Jednolita aluminiowa
Rozstaw osi: 1437mm
Wysokość siedzenia: 830mm
Kąt wyprzedzenia główki ramy: 24,5°
Zawieszenie przód: Marzocchi 50mm (1299 Panigale), Öhlins NIX30 43mm (S). W pełni regulowane zawieszenie „upside-down”. Regulowane elektronicznie ciśnienie i tłumienie.
Koło przód: 10’cio ramienne, aluminiowe obręcze 3,50x17, opona 120/70 ZR 17, Pirelli Diablo Supercorsa SP
Zawieszenie tył: w pełni regulowany jednoramienny, aluminiowy wahacz Öhlins. Regulowane elektronicznie ciśnienie i tłumienie
Koło tył: 10’cio ramienne, aluminiowe obręcze 6,00x17, opona 200/55 ZR 17 Pirelli Diablo Supercorsa SP
Hamulce przód: Dwie tarcze pół-pływające 330 mm, 4-tłoczkowe zaciski Brembo Monoblock Evo M50, montowane radialnie, ABS
Hamulce tył: Tarcza 245mm, 2-tłoczkowy zacisk, ABS
Wyposażenie:

ABS, DTC (kontrola trakcji), DQS (Ducati Quit Shift), EBC (hamowanie silnikiem), Fully Ride by Wire , DDA+ ready (Ducati Data Analyser), wyświetlacz typu Full LCD Display, Riding Modes (tryby ustawienia zawieszenia), Power Modes (mapowanie silnika)

Pojemność zbiornika paliwa: 17l
Masa bez płynów:
166,5kg
Gwarancja: 2 lata, nielimitowany przebieg

1299 PANIGALE R FE

FE oznacza oczywiście „Final Edition”, ostatnia homologowana wersja 1299, końcowe ogniwo w ewolucji tej rodziny z gatunku Panigale. „R” w oznaczeniu tego wydania też nie znalazło się przypadkiem. Wskazuje, że jest to kolejna sportowa perfekcja ze stajni Ducati. Ekstremalna maszyna niemal żywcem wzięta z najlepszych torów wyścigowych świata. 210 KM mocy, 142Nm maksymalnego momentu obrotowego i zaledwie 168kg z płynami. Do tego kapitalne wyposażenie i wyścigowy wydech. To czyni tego superbike'a prawdziwym pogromcom zarówno dróg, jak i torów. Całości dopełnia klimatyczne, sportowe ubarwienie.


PANIGALE R

Sportowa perfekcja. Ekstremalna maszyna niemal żywcem wzięta z najlepszych torów wyścigowych świata, flagowy model Ducati w zakresie osiągów. To właśnie 1199 Panigale w specyfikacji R zostało przystosowane przez Ducati Corse do rywalizacji w mistrzostwach świata superbike’ów (WSBK – World Superbike)! Motocykl stworzony do rywalizacji i wygrywania.

Wersja R została opracowana w oparciu o byłą wersję S. Włoscy konstruktorzy  zadbali jednak o szereg istotnych zmian w odniesieniu do bazowego modelu. Czerwony wojownik posiada w standardzie ABS z możliwością wyłączenia tego systemu, zaawansowany system Ducati Data Acquisition z wczytywanymi danymi, a nawet mapami ważniejszych torów. DDA za pomocą GPS-u jest w stanie automatycznie wykonywać bardzo precyzyjne pomiary  i analizy podczas przejazdów kolejnych okrążeń na torach.

Zmian rzecz jasna nie mogło zabraknąć także w silniku. Do najważniejszych nowinek należą: lżejsze aż o 0,7 kilograma koło zamachowe, lżejsze o 0,6 kg, wykonane z tytanu korbowody, a także popychacze zaworowe pokryte karbonową warstwą DLC. Zadbano o poprawę przyspieszenia. Do tylnej zębatki dodano o dwa zęby więcej. Łącznie w modelu R jest ich aż 41.

Elementów z karbonu w 1199 Panigale R znajdziemy naprawdę dużo. Z lekkich włókien węglowych wykonano choćby tylny błotnik, osłony monowahacza, tylnego amortyzatora, czy pokrywy sprzęgła.

Bardzo ważne są nowe, wyścigowe mapy zapłonu i przepustnicy. Mają one zostać zastosowane też w pozostałych modelach rodziny Panigale.

Wersja R z boku również prezentuje się doprawdy  imponująco. Odpowiada za to m.in. efektowna czerwień (malowanie Red Base Livery). Ognista barwa charakterystyczna dla Ducati kapitalnie komponuje się z białymi elementami i odkrytymi fragmentami aluminiowego zbiornika paliwa.

Panigale w ekstremalnym wydaniu oznaczonym literą R wyposażono ponadto w cały szereg elementów wpływających na jego ultrasportowy, torowy charakter. Są to m.in. kompletny układ wydechowy Termignoni ze specjalnie zaprojektowanymi kolektorami oraz tłumikami wykonanymi z tytanu. Dzięki układowi wydechowemu moc w średnim zakresie obrotów podnosi się o około 15 procent i o około 3 proc. w górnym zakresie. Kolejnymi dodatkami są również typowa sportowa szyba, a nawet zaślepki do przedniej owiewki, których zadaniem jest zakrycie otworów powstałych po demontażu lusterek.

Kolory: Red Base Livery

Dane techniczne PANIGALE R

Silnik: Superquadro, dwucylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą.
Pojemność: 1198ccm
Średnica x skok tłoka: 112x60,8mm
Kompresja: 13,2:1
Moc maksymalna: 205 KM (150kW) przy 11.500 obr/min
Moment obrotowy: 136,2 Nm przy 10.250 obr/min
Zasilanie: Elektroniczny wtrysk paliwa, eliptyczne przepustnice
Układ wydechowy: 2-1-2, katalizator, 2 sondy lambda, dwa tłumiki ze stali nierdzewnej z obudową z aluminium
Skrzynia biegów: 6-biegowa wyposażona w Ducati Quick Shifter (DQS)
Sprzęgło: Mokre, wielotarczowe, hydrauliczne
Rama: Jednolita aluminiowa
Rozstaw osi: 1442mm
Wysokość siedzenia: 820mm
Kąt wyprzedzenia główki ramy: 24,5°
Zawieszenie przód: Öhlins NIX30 43mm TiN, W pełni regulowane zawieszenie „upside-down”. Regulowane elektronicznie ciśnienie i tłumienie
Koło przód: 10’cio ramienne, aluminiowe obręcze 3,50x17, opona 120/70 ZR 17, Pirelli Diablo Supercorsa SP
Zawieszenie tył: w pełni regulowany jednoramienny, aluminiowy wahacz Öhlins. Regulowane elektronicznie ciśnienie i tłumienie
Koło tył: 10’cio ramienne, aluminiowe obręcze 6,00x17, opona 200/55 ZR 17 Pirelli Diablo Supercorsa SP
Hamulce przód: Dwie tarcze pół-pływające 330 mm, 4-tłoczkowe zaciski Brembo Monoblock Evo M50, montowane radialnie, ABS
Hamulce tył: Tarcza 245mm, 2-tłoczkowy zacisk, ABS
Wyposażenie:

ABS, DTC (kontrola trakcji), DQS (Ducati Quit Shift), EBC (hamowanie silnikiem), Fully Ride by Wire , DDA+ ready (Ducati Data Analyser), wyświetlacz typu Full LCD Display, Riding Modes (tryby ustawienia zawieszenia), Power Modes (mapowanie silnika)

Pojemność zbiornika paliwa: 17l
Masa bez płynów:
162kg
Gwarancja: 2 lata, nielimitowany przebieg


 

MULTISTRADA 1200

Multi znaczy wiele. To Ducati ma faktycznie wiele oblicz. Multistrada to niemalże motocyklowy transformers.

Jeden ze sztandarowych modeli Ducati i jednocześnie jedna z najbardziej uniwersalnych maszyn z Bolonii.

Wielu przekonuje, że to zmaterializowane marzenie każdego motocyklisty. Cztery motocykle w jednym! To kompilacja sportowej maszyny, z długodystansowym turystykiem oraz ulicznym wojownikiem i drogowym enduro. Zupełnie nowa wizja motocykla. Innowacyjny design, zaawansowana technologia, topowa elektronika, zapierająca dech w piersiach jednostka Testastretta, fantastyczne zawieszenie i ergonomia na najwyższym poziomie. Wszystko to określa jeden motocykl - Ducati Multistrada.

Przejechać tysiąc kilometrów po kiepskiej jakości drogach, odpiąć kufry i wjechać na tor? Dla Multistrady to oczywiste! To motocykl który przełamuje dotychczasowy porządek, to maszyna uniwersalna bliska ideału każdego motocyklisty. Walory te docenili m.in. specjaliści z prestiżowego magazynu Cycle World. Przyznali oni Multistradzie tytuł Motocykla Roku 2011 w kategorii Best Open Streetbike!

W 2013 i 2014 roku zastosowano szereg zmian, które spowodowały, że Multistrada jest jeszcze szybsza, dynamiczniejsza, doskonalsza!

Najważniejsze z nich to:

  • bardziej bezpośredni, ukierunkowany na zawór wtrysk paliwa;
  • dodatkowy układ dolotu powietrza;
  • lepsze spalanie mieszanki - dwie świece przypadające na cylinder;
  • felgi w stylu Panigale;
  • układ hamulcowy Bremo z topowym systemem ABS Boscha;
  • sprężyny progresywne (zawieszenie – przód);
  • nowy reflektor LED-owy.

Maksymalny moment obrotowy Multistrady 1200 wzrósł do poziomu 136 niutonometrów, a moc do aż 160 koni. Zauważalnie wzrosła elastyczność silnika i osiągi w średnim zakresie obrotów.

Kolory: Red

Posłuchaj symfonię dźwięków Ducati:

Dane techniczne  

Silnik:

dwucylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą, dwie świece na cylinder ( zmiana w stosunku do poprzednika)

Pojemność: 1198cc
Średnica x skok tłoka: 106x67,9mm
Kompresja: 12,5:1
Moc maksymalna: 160KM przy 9500 obr/min
Moment obrotowy: 136Nm przy 7500 obr/min
Zasilanie: elektroniczny wtrysk paliwa Mitsubishi, elipsoidalne przepustnice Mikuni
Układ wydechowy: tłumik ze stali nierdzewnej, katalizator, dwie sondy lambda
Skrzynia biegów: 6 biegowa
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe, hydrauliczne, z funkcją anty-hoppingu
Rama: stalowa, rurowa, kratownicowa
Zawieszenie przód:

48 mm widelec upside down z pełną regulacją

Koło przód:

10’cio ramienne, aluminiowe obręcze 3,50x17, opona 120/70 ZR 17, Pirelli Scorpion Trail II

Zawieszenie tył:

regulowany amortyzator Monoshock Sachs, skok 170mm

Koło tył: 10’cio ramienne, aluminiowe obręcze 6x17, opona 190/55 ZR 17 Pirelli Scorpion Trail II
Hamulce przód:

dwie tarcze pływające 320mm, 4-tłoczkowe zaciski Brembo, montowane radialnie, ABS

Hamulce tył: tarcza 265mm, 2 tłoczkowy zacisk
Wyposażenie: 4 tryby jazdy (Sport, Touring, Urban, Enduro), Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch 3-st. ABS + 8-st. kontrola trakcji DTC), Ride by Wire, Ducati Wheelie Control, system bezkluczykowy (hands-free), panel wskaźników LCD, tempomat (ECC), podświetlane przełączniki na kierownicy, regulowana wysokość siedzenia, przygotowany do systemy antykradzieżowego.
Pojemność zbiornika paliwa: 20l
Masa bez płynów: 209kg
Gwarancja: 2 lata, nielimitowany przebieg

MULTISTRADA 1200 S 

Wersja S Touring to doskonały motocykl do długich, turystycznych podróży. Wyposażona jest w doskonałe zawieszenie, w pełni regulowane elektronicznie za pomocą jednego przycisku na konsoli (system Ducati Electronic Suspension). To sprzęt skoncentrowany na wygodnym pokonywaniu dalekich dystansów. Dwa gniazda zasilania 12v i centralna podstawka, zapewniają wygodę podczas podróży nawet w trasie liczącej tysiące kilometrów.

W 2013 i 2014 roku zastosowano szereg zmian, które spowodowały, że Multistrada jest jeszcze szybsza, dynamiczniejsza, doskonalsza! Najważniejsze z nich to:

  • bardziej bezpośredni, ukierunkowany na zawór wtrysk paliwa;
  • dodatkowy układ dolotu powietrza;
  • lepsze spalanie mieszanki - dwie świece przypadające na cylinder;
  • felgi w stylu Panigale;
  • układ hamulcowy Bremo z topowym systemem ABS Boscha;
  • sprężyny progresywne (zawieszenie – przód);
  • nowy reflektor LED-owy.

Maksymalny moment obrotowy Multistrady 1200 wzrósł do wzrósł do poziomu 136 niutonometrów, a moc do aż 160 koni. Zauważalnie wzrosła elastyczność silnika i osiągi w średnim zakresie obrotów.

Kolory: Iceberg WhiteRed


MULTISTRADA 1200 S D|air 

Nowy standard bezpieczeństwa w podróżowaniu motocyklem. To pierwsza tego typu maszyna wyposażona w inteligentny system zdalnego łączenia z zainstalowanymi w motocyklu poduszkami  powietrznymi nazwany Ducati D|air. Dzięki niemu „poduchy” wystrzeliwują w czasie błyskawicznie, w czasie zaledwie 45 milisekund. Pozwala to chronić żywe organy zarówno kierowcy, jak i jego pasażera.

Kolory: Red

Dane techniczne:

Silnik:

dwucylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą, dwie świece na cylinder ( zmiana w stosunku do poprzednika)

Pojemność: 1198cc
Średnica x skok tłoka: 106x67,9mm
Kompresja: 12,5:1
Moc maksymalna: 160KM przy 9500 obr/min
Moment obrotowy: 136Nm przy 7500 obr/min
Zasilanie: elektroniczny wtrysk paliwa Mitsubishi, elipsoidalne przepustnice Mikuni
Układ wydechowy: tłumik ze stali nierdzewnej, katalizator, dwie sondy lambda
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe, hydrauliczne, z funkcją anty-hoppingu
Rama: stalowa, rurowa, kratownicowa
Zawieszenie przód:

48 mm widelec Sachs upside down z pełną regulacją. Elektronicznie regulowane tłumienie dobicia i odbicia z półaktywnym systemem DSS (Ducati Skyhook Supension) Evo

Koło przód:

10’cio ramienne, aluminiowe obręcze 3,50x17, opona 120/70 ZR 19, Pirelli Scorpion Trail II

Zawieszenie tył:

regulowany amortyzator Monoshock Sachs, skok 170mm

Koło tył: 10’cio ramienne, aluminiowe obręcze 6x17, opona 190/55 ZR 17 Pirelli Scorpion Trail II
Hamulce przód:

dwie tarcze pływające 330mm, 4-tłoczkowe zaciski Brembo, montowane radialnie, ABS

Hamulce tył: tarcza 265mm, 2 tłoczkowy zacisk
Wyposażenie: 4 tryby jazdy (Sport, Touring, Urban, Enduro), Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch 3-st. ABS + 8-st. kontrola trakcji DTC), DES, Ride by Wire, Ducati Wheelie Control, system bezkluczykowy (hands-free), panel wskaźników LCD, tempomat (ECC), podświetlane przełączniki na kierownicy, regulowana wysokość siedzenia, przygotowany do systemu antykradzieżowego.
Pojemność zbiornika paliwa: 20l
Masa bez płynów: 212kg (D|air -213kg)
Gwarancja: 2 lata, nielimitowany przebieg

MULTISTRADA PIKES PEAK

Multistrada Pikes Peak powraca w nowej odsłonie! To ekskluzywna wersja tego wyjątkowego, legendarnego modelu motocykla. Wersja powstała dla uczczenia wygranych zespołu Ducati w słynnym wyścigu Pikes Peak. Choć w każdym Ducati da się odnaleźć sportowe geny, to jednak Mulistrada 1200 Pikes Peak jest w wąskim gronie maszyn po których najbardziej widać odziedziczone wyścigowe DNA. To Multistrada mogąca poszczycić się najlepszymi osiągami oraz w pełni regulowanym przednim zawieszeniem Öhlins i najbardziej zaawansowanym tylnym amortyzatorem TTX36. Superlekkie elementy z włókna węglowego oraz homologowany układ wydechowy Ducati Performance przygotowany przez Termignoni, podkreślają wyjątkowy sportowy charakter motocykla.

Dane techniczne: 

Silnik:

Testastretta DVT (Desmodromic Variable Timing) DS, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą

Pojemność: 1198,4 cm3
Średnica x skok tłoka: 106 x 67,9 mm
Moc maksymalna: 117,7 kW (160 KM) przy 9500 obr/min
Moment obrotowy: 136 Nm przy 7500 obr/min
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu, sterowane hydraulicznie
Rama: stalowa, rurowa, kratownicowa
Zawieszenie przednie: 48 mm widelec Öhlins upside down z pełną regulacją, powlekany DLC (Dimond Like Carbon)
Opona przednia: Pirelli Scorpion Trail II 120/70 ZR19
Zawieszenie tylne: W pełni regulowany amortyzator Öhlins TTX36. Jednoramienny wahacz aluminiowy
Opona tylna: Pirelli Scorpion Trail II 190/55 ZR17
Skok koła (przód-tył): 170 mm - 170 mm
Hamulec przedni: 2 x 330 mm pół-pływające tarcze, radialnie montowane Brembo Monobloc 4-tłoczkowe zaciski Evo M50, radialna pompa hamulcowa. Bosch Cornering ABS
Hamulec tylny: 265 mm tarcza, 2-tłoczkowy pływający zacisk, Bosch cornering ABS
Masa "sucha": 208 kg
Masa własna z płynami: 231 kg
Wysokość siedzenia: Z regulacją: 825 - 845 mm
Rozstaw osi: 1529 mm
Zbiornik paliwa: 20 l
Ilość miejsc: 2-osobowy
Wyposażenie standardowe: 4 tryby jazdy (Sport, Touring, Urban, Enduro), Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch cornering ABS + kotrola trakcji DTC), Ride by Wire, Ducati Wheelie Control, System bezkluczykowy (Hands-free), Kolorowy panel wskaźników TFT
Tempomat (ECC), Podświetlane przełączniki na kierownicy, Wszystkie światła LED z doświetlaniem zakrętów (DCL)
Ducati Multimedia System (DMS) z modułem Bluetooth, Półaktywny system zawieszenia DSS Evo, Homologowany układ wydechowy Ducati Performance by Termignoni, Wysokiej klasy zawieszenie Öhlins, Czerwone aplikacje na siedzeniu i felgach, Części z włókna węglowego: niska szyba (dodatkowo do j), przedni błotnik, panele boczne, osłona przedniej części zbiornika, Przygotowany do systemu antykradzieżowego
Interwały przeglądowe: 15 000 km lub 12 miesięcy
Zużycie paliwa, emisje: Zużycie paliwa 4,9 l/100 km - CO2 = 115 g/km; Euro 4

MULTISTRADA ENDURO

Pogromca bezdroży. Nie boi się długich wypraw, także w trudnym terenie.  Nowa Multistrada 1200 Enduro gotowa jest na podróż w niespotykany dotąd teren. Silnik Ducati Testastretta DVT o mocy 160 KM, 30-litrowy zbiornik paliwa,  szprychowe koła (19”przód i 17” tył) oraz zawieszenie o skoku 200 mm zapewniają jej wyjątkowe właściwości terenowe.

Nieważne jak daleko i w jakich okolicznościach przyrody, najnowsze rozwiązania techniczne, niezwykłe osiągi oraz komfort Ducati dostarczą Ci wyjątkowych doznań podczas każdej wyprawy. Jazda Multistradą 1200 Enduro to niekończąca się przygoda.

Dane techniczne:

Silnik:

Testastretta DVT (Desmodromic Variable Timing) DS, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą

Pojemność: 1198,4 cm3
Średnica x skok tłoka: 106 x 67,9 mm
Moc maksymalna: 117,7 kW (160 KM) przy 9500 obr/min
Moment obrotowy: 136 Nm przy 7500 obr/min
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu, sterowane hydraulicznie
Rama: stalowa, rurowa, kratownicowa
Zawieszenie przednie: 48 mm widelec Sachs upside down z pełną regulacją, elektronicznie regulowane tłumienie dobicia i odbicia z półaktywnym systemem DSS (Ducati Skyhook Suspension)
Opona przednia: Pirelli Scorpion Trail II 120/70 ZR19
Zawieszenie tylne: W pełni regulowany amortyzator Sachs. Elektronicznie regulowane tłumienie dobicia i odbicia oraz napięcia wstępnego z półaktywnym systemem DSS (Ducati Skyhook Suspension) Evo. Dwuramienny wahacz aluminiowy
Opona tylna: Pirelli Scorpion Trail II 170/60 ZR17
Skok koła (przód-tył): 200 mm - 200 mm
Hamulec przedni: 2 x 320 mm pół-pływające tarcze, radialnie montowane Brembo Monobloc 4-tłoczkowe zaciski, radialna pompa hamulcowa. Bosch Cornering ABS
Hamulec tylny: 265 mm tarcza, 2-tłoczkowy pływający zacisk, Bosch cornering ABS
Masa "sucha": 225 kg
Masa własna z płynami: 254 kg
Wysokość siedzenia: bez regulacji: 870 mm; Opcjonalnie z regulacją 890 mm - 850 mm
Rozstaw osi: 1556 mm
Zbiornik paliwa: 30 l
Ilość miejsc: 2-osobowy
Wyposażenie standardowe: 4 tryby jazdy (Sport, Touring, Urban, Enduro), Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch cornering ABS + kotrola trakcji DTC), Ride by Wire, Ducati Wheelie Control, System bezkluczykowy (Hands-free), Kolorowy panel wskaźników TFT
Podświetlane przełączniki na kierownicy, Tempomat (ECC), Asystent ruszania pod górę (VHC), Wszystkie światła LED z doświetlaniem zakrętów (DCL), Półaktywny system zawieszenia DSS Evo, Ducati Multimedia System (DMS) z modułem Bluetooth, Centralna podstawka, Przygotowany do systemu antykradzieżowego

Interwały przeglądowe: 15 000 km lub 12 miesięcy
Zużycie paliwa, emisje: Zużycie paliwa 5,6 l/100 km - CO2 = 132 g/km; Euro 4

MULTISTRADA ENDURO PRO

Wersja PRO genialnego motocykla, czyli jeszcze lepsze, jeszcze bardziej ekskluzywne wydanie Enduro, jednocześnie też najbardziej charakterystyczna ze wszystkich Multistrad. To wersja, która oprócz charakterystycznego, "piaskowego" malowania i obszycia kanapy, dysponuje niższą szybą, gmolami i halogenami Touratech oraz terenowymi oponami Pirelli Scorpion Rally.

To motocykl, który zapewnia bardzo wysoki poziom komfortu przy zachowaniu doprawdy niesamowitych właściwości terenowych. Prawdziwy pogromca bezdroży w wyjątkowym, ekskluzywnym wydaniu, który każdemu, nawet najbardziej wymagającemu kierowcy, zapewni wyjątkowych wrażeń nawet podczas najtrudniejszej podróży w trudno dostępnych miejscach. 

Wyposażenie:
  • 4 tryby jazdy (Sport, Touring, Urban, Enduro)
  • Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch cornering ABS + kotrola trakcji DTC)
  • opony Pirelli Scorpion Rally
  • niższa szyba
  • dedykowane malowanie i obszycie kanapy
  • gmole i halogeny Touratech
  • Ride by Wire
  • Ducati Wheelie Control
  • system bezkluczykowy (Hands-free)
  • kolorowy panel wskaźników TFT
  • podświetlane przełączniki na kierownicy
  • tempomat (ECC)
  • asystent ruszania pod górę (VHC)
  • wszystkie światła LED z doświetlaniem zakrętów (DCL)
  • półaktywny system zawieszenia DSS Evo
  • ducati Multimedia System (DMS) z modułem Bluetooth
  • centralna podstawka
  • przygotowany do systemu antykradzieżowego.

 

MONSTER 821/821 STRIPE

To jeden z najmłodszych "potworów" w rodzinie. 112-konny silnik Testastretta i zaawansowana elektronika nadają mu sił do walki w ulicznej dżungli. Dostępny w trzech wersjach stylizacyjnych: podstawowej (821) oraz Stripe. To design wyznaczony przez Twoje pragnienia. Przyjdź do naszego salonu i zapytaj o nowego Monstera! Dostępny również w wersji 35 kW dla kierowców z kategorią A2.

Kolory:Monster 821 RedMonster 821 Dark StealthMonster 821 Stripe Red with Stripe Livery

Dane techniczne: 

Silnik: Testastretta 11°, dwucylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą
Pojemność: 821ccm
Średnica x skok tłoka: 88x67,5mm
Kompresja: 12,8:1
Moc maksymalna: 112KM przy 9250 obr/min
Moment obrotowy: 89,4Nm przy 7750 obr/min
Zasilanie: w pełni elektroniczny wtrysk paliwa
Układ wydechowy: Lekki w systemie 2-1-2, dwa aluminiowe tłumiki, katalizator, dwie sondy lambda
Skrzynia biegów: 6 biegowa
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu, sterowane mechanicznie
Rama: stalowa, rurowa, kratownicowa, mocowana do głowicy cylindra
Zawieszenie przód: 43mm, widelec upside down (bez regulacji – 821, 821 Dark; z pełną regulacją – 821 Stripe)
Koło przód: felga w kształcie Y,  trójramienna, z lekkich stopów 3,50x17, opona 120/70 ZR 17, Pirelli Diablo Rosso II
Zawieszenie tył: w pełni regulowany amortyzator Sachs z progresywnym układem dźwigni, dwuramienny wahacz aluminiowy
Koło tył: felga w kształcie Y,  trójramienna, z lekkich stopów 6x17, opona 180/60 ZR 17 Pirelli Diablo Rosso II
Hamulce przód: dwie tarcze pływające 320mm, 4-tłoczkowe zaciski Brembo, montowane radialnie, ABS
Hamulce tył: tarcza 245mm, 2-tłoczkowy zacisk, ABS w standardzie
Wyposażenie: 3 tryby jazdy (Sport, Touring, Urban), Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch 3-st. ABS + 8-st. kontrola trakcji DTC), Ride by Wire, uchwyty dla pasażera, nakładka na siedzenie pasażera (821, 821 Stripe), przygotowany do systemu antykradzieżowego
Pojemność zbiornika paliwa: 17,5l
Masa bez płynów: 179,5kg
Gwarancja: 2 lata, nielimitowany przebieg


 

 

HYPERMOTARD 939

Hypermotard to niezwykle wszechstronny rumak z Bolonii. Cechuje go mocna jednostka napędowa o charakterystycznych dla Ducati cechach, wśród których jest m.in. słynny desmodromiczny rozrząd. Możliwości dwucylindrowego serca, sportowy charakter marki w połączeniu z lekkością i minimalistycznym stylem supermoto, zaowocowały powstaniem niezwykle uniwersalnego i posłusznego miejskiego wojownika.
Maszynę cechuję stosunkowo niska masa własna, niewiarygodna lekkość prowadzenia, kapitalne hamulce, duży skok zawieszenia i bardzo elastyczny silnik. Skojarzenia z supermoto nasuwają się automatycznie.

Hypermotard oferuje wszystkie zalety nowej generacji silników Testastretta 11°. Nowa jednostka o pojemności 937ccm i mocy 113 KM. wspierana jest zaawansowaną technologią, dająca możliwości kontrolowania jednostki napędowej (Riding Modes). Maszyna dodatkowo posiada pakiet bezpieczeństwa Ducati (ABS + DTC - kontrola trakcji).

Posłuchaj symfonię dźwięków Ducati:

Dane techniczne:

Silnik: Testastretta 11°, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą
Pojemność: 937ccm
Średnica x skok tłoka: 94x67.5mm
Moc maksymalna: 83,1kW (113KM) przy 9000rpm
Moment obrotowy: 97,9 Nm przy 7500 obr/min
Skrzynia biegów: 6 biegowa
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu, sterowane mechanicznie
Rama: Stalowa, rurowa, kratownicowa
Zawieszenie przód: 43 mm widelec Kayaba upside down
Opona przód:

Pirelli Diablo Rosso II 120/70 ZR17

Zawieszenie tył:

Amortyzator Sachs z progresywnym układem dźwigni, regulacją tłumienia odbicia oraz napięcia wstępnego, jednoramienny wahacz aluminiowy

Koło tył:

Pirelli Diablo Rosso II 180/55 ZR17

Skok koła (przód-tył) 170 mm - 150 mm
Hamulce przód:

2 x 320 mm pół-pływające tarcze, radialnie montowane Brembo Monobloc 4-tłoczkowe zaciski i Bosch ABS

Hamulce tył: 245 mm tarcza, 2-tłoczkowy zacisk, Bosch ABS
Wyposażenie:

3 tryby jazdy (Sport, Touring, Urban), Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch 3-st. ABS + 8-st. kontrola trakcji DTC), Ride by Wire, przygotowany do: systemu antykradzieżowego, podgrzewanych manetek i nawigacji

Pojemność zbiornika paliwa: 16l
Masa bez płynów:
181 kg
Masa własna (z płynami): 204 kg
Rozstaw osi: 1493mm
Interwały przeglądowe: 15.000 km lub 12 miesięcy
Zużycie paliwa, emisja:
5,2l/100km, emisja CO2=123g/km; Euro4

HYPERMOTARD 939 SP

Ekstremalna wersja Hypermotarda oznaczeniu SP. Perfekcyjnie wykonana, idealnie zestrojona, dająca hipermożliwości. Cechuje ją większy od standardowego prześwit, twardo zestrojone zawieszenie i niższa waga. Ta specyfikacja sprawia, że model SP jest gotowy do wyczynowego ścigania się na torach, już w chwili opuszczenia fabryki.

Model SP jest nieco podniesiony w stosunku do wersji standardowej, wyposażony m.in. w kute felgi Marchesini, dodatki karbonowe, w pełni regulowane przednie i tylne zawieszenie zawieszenie Öhlins.

Dane techniczne:

Silnik: Testastretta 11°, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą
Pojemność: 937ccm
Średnica x skok tłoka: 95x67.5mm
Moc maksymalna: 83,1kW (113KM) przy 9000rpm
Moment obrotowy: 97,9 Nm przy 7500 obr/min
Skrzynia biegów: 6 biegowa
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu, sterowane mechanicznie
Rama: Stalowa, rurowa, kratownicowa
Zawieszenie przód:

50 mm widelec Öhlins upside down z pełną regulacją

Opona przód:

Pirelli Diablo Supercorsa SP 120/70 ZR17

Zawieszenie tył: w pełni regulowany amortyzator Öhlins z progresywnym układem dźwigni, jednoramienny wahacz aluminiowy
Koło tył:

Pirelli Diablo Supercorsa SP 180/55 ZR17

Hamulce przód:

2 x 320 mm pół-pływające tarcze, radialnie montowane, Brembo Monobloc, 4-tłoczkowe zaciski, radialna pompa hamulcowa i Bosch ABS

Hamulce tył:

245 mm tarcza, 2-tłoczkowy zacisk, Bosch ABS

Skok koła (przód-tył): 185 mm - 175 mm
Wyposażenie:

3 tryby jazdy (Sport, Touring, Urban), Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch 3-st. ABS + 8-st. kontrola trakcji DTC), Ride by Wire, kute koła Marchesini, stożkowa kierownica z aluminium, części z włókna węglowego: przedni błotnik, osłony paska rozrządu, przygotowany do: systemu antykradzieżowego, podgrzewanych manetek i nawigacji

Pojemność zbiornika paliwa: 16l
Masa bez płynów
178kg
Masa własna (z płynami): 201 kg
Wysokość siedzenia: 890mm
Rozstaw osi: 1493mm
Interwały przeglądowe:
15.000 km lub 12 miesięcy
Zużycie paliwa, emisje: 5,2l/100km, emisja CO2=123g/km; Euro4

HYPERSTRADA 939

Przyjaciółka na długie podróże, mniejsza siostra Multistrady 1200. Niezwykle wszechstronny motocykl w niepowtarzalnym stylu Ducati, blisko spokrewniony także z Hypermotardem.

Hyperstrada korzysta ze znakomitego, nowego silnika chłodzonego cieczą Testastretta 11° o mocy 113 KM. Maszyna ma kilka map zapłonu. Została skonstruowana z dużą dbałością o ergonomię i komfort. W stosunku do minimalistycznego Hypermotarda ten motocykl ma szereg dodatków, które czynią z niego rasowego globtrotera. Są to m.in.:

  • spora szyba;
  • 50-litrowe półsztywne kufry boczne;
  • wyższa kierownica;
  • uchwyty pasażera;
  • turystyczne siedzenie;
  • centralny podnóżek;
  • osłona miski olejowej;
  • dwa gniazda zasilania 12V;
  • większe błotniki.

Co ciekawe, sporą część tego wyposażenia można dokupić opcjonalnie do Hypermotarda, w razie potrzeby czyniąc z niego uniwersalną Hyperstradę.

Dane techniczne:

Silnik: Testastretta 11°, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą
Pojemność: 937ccm
Średnica x skok tłoka: 94×67,5mm
Moc maksymalna: 83,1kW (113 KM) przy 9000 obr/min
Moment obrotowy: 97,9 Nm przy 7500 obr/min
Skrzynia biegów: 6 biegowa
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu, sterowane mechanicznie
Rama: Rurowa, stalowa, kratownicowa
Rozstaw osi: 1485mm
Wysokość siedzenia: 810 mm
Zawieszenie przód: 43 mm widelec Kayaba upside down
Koło przód: Pirelli Diablo Rosso II 120/70 ZR17
Zawieszenie tył: Amortyzator Sachs z progresywnym układem dźwigni, regulacją tłumienia odbicia oraz zdalną hydrauliczną regulacją napięcia wstępnego. Jednoramienny wahacz aluminiowy
Koło tył: Pirelli Diablo Rosso II 180/55 ZR17
Skok koła (przód-tył): 130 mm - 130 mm
Hamulce przód: 2 x 320 mm pół-pływające tarcze, radialnie montowane, Brembo Monobloc, 4-tłoczkowe zaciski i Bosch ABS
Hamulce tył: 245 mm tarcza, 2-tłoczkowy zacisk, Bosch ABS
Pojemność zbiornika paliwa: 16l
Masa bez płynów:
187kg
Masa własna (z płynami): 210kg
Wyposażenie: tryby jazdy (Sport, Touring, Urban), Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch 3-st. ABS + 8-st. kontrola trakcji DTC)
Ride by Wire, 50 l pół-sztywne kufry boczne, turystyczna szyba, turystyczne siedzenie, 2 gniazda 12V
osłona miski olejowej, dłuższe błotniki, uchwyty dla pasażera, przygotowany do: systemu antykradzieżowego, podgrzewanych manetek i nawigacji
Interwały przeglądowe:
15.000 km lub 12 miesięcy
Zużycie paliwa i emisje: 5,2l/100km, emisja CO2=123g/km; Euro4

 

DIAVEL DIESEL

Diavel na olej napędowy?!

Nic z tych rzeczy, ale za to nowy, steampunkowy desing będący efektem współpracy DUCATI i marki DIESEL. Ten znany odzieżowy brand to bynajmniej nie tylko ubrania i dodatki. To także swoista filozofia i styl życia, charakterystyczny dla miejskich buntowników, indywidualistów, którzy zawsze podążają własnymi ścieżkami. Taka koncepcja idealnie wpisuje się w bezkompromisowy charakter i styl Diavela. Ten model Ducati pozwala wyróżnić się na drodze, a jego osiągi i brzmienie, czyli cechy które daje potężny silnik Testastretta i wygląd budzą respekt, tam gdzie się pojawi.

Dzięki kooperacji z marką Diesel charakter Diavela stał się jeszcze ostrzejszy! Surowa blacha, widoczne spawy i łączenia, skórzana kanapa i wiele innych, mniejszych detali nadają maszynie jeszcze większego „zadziora”. Hasło przewodnie, które towarzyszyło powstawaniu nowego Diavela i jest wykorzystywane w jego promocji to: „Nie oglądaj się za siebie!”. Trafione w punkt, gdyż to inni oglądają się za tym demonem. Czasami muszą wykazać się nie byle refleksem, gdyż to maszyna, która mimo ciężkiej, muskularnej sylwetki ma naprawdę piorunujące osiągi, lepsze od wielu typowo sportowych konstrukcji innych marek. Przyspieszenie na poziomie 2,8s od 0 do 100km/h jest tylko jednym z wielu imponujących parametrów.

Mimo potężnej mocy i wysokiego momentu obrotowego jest motocyklem o bardzo dużej łatwości i poręczności prowadzenia. W okiełznaniu diabelskiego charakteru pomaga m.in. kilka trybów pracy silnika, ABS i znakomity system kontroli trakcji DTC. Diavel Diesel to niewątpliwie motocykl dla wybranych. Decyduje o tym także niewielka ilość egzemplarzy tej limitowanej, ekskluzywnej serii.  Wyprodukowano je w diabolicznej liczbie 666 sztuk! Każda maszyna z tej serii posiada tabliczkę  znamionową z indywidualnym numerem.


DIAVEL CARBON

Wersja dla koneserów sportowego stylu. Jej ekskluzywny charakter oraz sportowe korzenie podkreślono elementami z włókien węglowych, oryginalnym malowaniem, czarnym pokryciem rur przedniego zawieszenia. Właśnie w tym wydaniu Diavel prezentuje się najbardziej diabolicznie. Karbonowe elementy podkreślają prawdziwy, tkwiący we wnętrzu maszyny sportowy charakter Ducati. Każdy kto miał przyjemność poznać ten motocykl, wie że Ducati osiągnęło to, co nieosiągalne, że połączyło wodę, z powietrzem i ogniem, że Diavel powstał dzięki magii i tajemnej wiedzy, którą dysponuje jedynie włoska stajnia z Bolonii.

Kolory: CzerwonyBiały

Dane techniczne  DIAVEL CARBON / DIAVEL DIESEL

Silnik: Testastretta 11°, dwucylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą
Pojemność: 1198ccm
Średnica x skok tłoka: 106 x 67.9mm
Kompresja: 12.5:1
Moc maksymalna: 162KM (119kW) przy 9250 obr/min
Moment obrotowy: 130.5Nm przy 8000 obr/min
Zasilanie: elektroniczny wtrysk paliwa Mitsubishi, eliptyczne przepustnice Mikuni, 3 mapy zapłonu
Układ wydechowy: ultra lekki 2 w 1 w 2, katalizator, 2 sondy lambda Lightweight 2-1-2
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe, hydrauliczne
Rama: stalowa, rurowa, kratownicowa
Rozstaw osi: 1580mm
Wysokość siedzenia: 770mm
Kąt wyprzedzenia główki ramy: 28°
Zawieszenie przód: Marzocchi, 50mm, w pełni regulowane, skok 120mm
Koło przód: 14’sto ramienne, aluminiowe obręcze 3,50x17, opona 120/70 ZR 17, Pirelli Diablo Rosso II
Zawieszenie tył: w pełni regulowany amortyzator Monoshock Sachs, jednoramienny, aluminiowy wahacz, skok 120mm
Koło tył: 14’sto ramienna obręcz z aluminium, 8.00x17, opona 240/45 ZR 17 Pirelli Diablo Rosso II
Hamulce przód: dwie tarcze pływające 320mm, 4 tłoczkowe zaciski Monoblock Brembo, montowane radialnie, ABS
Hamulce tył: tarcza 265mm, 2 tłoczkowy zacisk, ABS
Wyposażenie:

Riding Modes (tryby ustawień pracy silnika) – Sport, Touring, Urban, 
DTC (Ducati Traction Control - kontrola trakcji), 
Ride by Wire, 
wyświetlacz ciekłokrystaliczny typu TFT Display, 
LED lights (oświetlenie LED-owe), 
Hands Free Ignition (bezdotykowy, zdalny kluczyk)

Pojemność zbiornika paliwa: 17l
Masa bez płynów:
210kg (205kg w wersji Carbon)
Gwarancja: 2 lata, nielimitowany przebieg

 


 

MONSTER 1200

Oto godny następca słynnego 1100 Evo. Monster 1200 to prawdziwy potwór, który sprawia, że u większości ludzi włos się jeży na głowach, a po plecach przechodzą ciarki. Niesamowicie mocny i agresywny, lecz wbrew pozorom w pełni możliwy do oswojenia.

Ten "potwór" ma serce do walki. Silnik, który go napędza, to dwucylindrowa Testastretta 11° DS o mocy aż 135 koni mechanicznych i maksymalnym momencie obrotowym oscylującym na poziomie 118 niutonometrów. Do walki w miejskiej dżungli to aż nadto.

Czy więc tego „potwora” trzeba się bać i omijać go z daleka? Absolutnie nie! Jego ojcowie z Bolonii każdemu właścicielowi fundują smycz, która pomaga kontrolować tkwiącą w nim energię. Świetna "zawiecha" (system Riding Modes – trzy tryby ustawienia zawieszenia), w połączeniu z kontrolą trakcji i sportowym ABS-em (DSP Ducati Safety Pack) powodują, że Monster 1200 jest tak samo zwinny, funkcjonalny i łatwy w prowadzeniu jak jego nieco starsi, lecz trochę mniejsi bracia.

Jest to niewątpliwie bardzo wszechstronny motocykl o sportowym zacięciu. Idealny zarówno dla kierowców oczekujących sportowej dynamiki i charakteru, jak i dla tych, którym potrzebna jest niezawodna maszyna do codziennej jazdy po mieście.

Kolory: Monster 1200 Red

Dane techniczne: 

Silnik: Testastretta 11°, dwucylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą
Pojemność: 1198ccm
Średnica x skok tłoka: 106x67,9mm
Kompresja: 12,5:1
Moc maksymalna: 135KM przy 8750 obr/min
Moment obrotowy: 118Nm przy 7250 obr/min
Zasilanie: w pełni elektroniczny wtrysk paliwa
Układ wydechowy: Lekki w systemie 2-1-2, dwa aluminiowe tłumiki, katalizator, dwie sondy lambda
Skrzynia biegów: 6 biegowa
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe, hydrauliczne
Rama: stalowa
Zawieszenie przód: 43mm, w pełni regulowane
Koło przód: 10’cio ramienne, aluminiowe obręcze 3,50x17, opona 120/70 ZR 17, Pirelli Diablo Rosso II
Zawieszenie tył: progresywny amortyzator z pełną regulacją Monoshock
Koło tył: 10’cio ramienne, aluminiowe obręcze 6x17, opona 190/55 ZR 17 Pirelli Diablo Rosso II
Hamulce przód: dwie tarcze pływające 320mm, 4-tłoczkowe zaciski Brembo, montowane radialnie, ABS
Hamulce tył: tarcza 245mm, 2-tłoczkowy zacisk, ABS w standardzie
Wyposażenie: DSP Ducati Safety Pack (ABS + DTC – Ducati Traction Control), Ride by Wire , DDA+ ready (Ducati Data Analyser), Riding Modes (tryby ustawienia zawieszenia), Power Modes (mapowanie silnika)
Pojemność zbiornika paliwa: 17,5l
Masa bez płynów: 182kg
Gwarancja: 2 lata, nielimitowany przebieg

MONSTER 1200 S

Maszyna z instynktem prawdziwego łowcy. Jeszcze bardziej ekstremalna odmiana najnowszego "potwora" rodem z Włoch. "Performance package" zwiększa moc i tak już  bardzo wydajnego silnika Testastretta 11° DS. do aż 145 koni mechanicznych (przyrost o 10 KM). Maksymalny moment obrotowy w wersji S wynosi dokładnie 124,5 Nm.

Także w tym przypadku niemal każdy jest w stanie opanować tą zabójczą moc. Co pomogło ujarzmić najsilniejszego "potwora"? Między innymi hamulce Brembo o wyścigowej specyfikacji i niezawodne zawieszenie Öhlins. Tak więc to kolejny Monster, o którym śmiało można napisać, że jest naprawdę zwinnym, funkcjonalnym i łatwym w prowadzeniu motocyklem.

Wersję S zewnętrznie wyróżnia między innymi karbonowy błotnik i inne lekkie elementy. To "potwór" o niewątpliwie agresywnym charakterze, jednak naprawdę dający się lubić. Momentalnie staje się bardzo bliskim i niezawodnym przyjacielem każdego właściciela.

Kolory: Monster S2R Arctic White SilkMonster 821 RedMonster 1200 S Stripe Red with Stripe Livery

Dane techniczne: 

Silnik: Testastretta 11°, dwucylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą
Pojemność: 1198ccm
Średnica x skok tłoka: 106x67,9mm
Kompresja: 12,5:1
Moc maksymalna: 145KM przy 8750 obr/min
Moment obrotowy: 124,5Nm przy 7250 obr/min
Zasilanie: w pełni elektroniczny wtrysk paliwa
Układ wydechowy: Lekki w systemie 2-1-2, dwa aluminiowe tłumiki, katalizator, dwie sondy lambda
Skrzynia biegów: 6 biegowa
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe, hydrauliczne
Rama: stalowa
Zawieszenie przód: 48 mm widelec Öhlins upside down z pełną regulacją, powlekany azotkiem tytanu (TiN)
Koło przód: 10’cio ramienne, aluminiowe obręcze 3,50x17, opona 120/70 ZR 17, Pirelli Diablo Rosso II
Zawieszenie tył: W pełni regulowany amortyzator Öhlins z progresywnym układem dźwigni. Jednoramienny wahacz aluminiowy
Koło tył: felga w kształcie Y,  trójramienna, z lekkich stopów 6x17, opona 190/55 ZR 17 Pirelli Diablo Rosso II
Hamulce przód: 2 x 330 mm pół-pływające tarcze, radialnie montowane Brembo Monobloc 4-tłoczkowe zaciski M50 i radialna pompa hamulcowa z Bosch ABS
Hamulce tył: tarcza 245mm, 2-tłoczkowy zacisk, ABS w standardzie
Wyposażenie: DSP Ducati Safety Pack (ABS + DTC – Ducati Traction Control), Ride by Wire , DDA+ ready (Ducati Data Analyser), Riding Modes (tryby ustawienia zawieszenia), Power Modes (mapowanie silnika), Performance Package
Pojemność zbiornika paliwa: 17,5l
Masa bez płynów: 182kg
Gwarancja: 2 lata, nielimitowany przebieg

MONSTER 796 ABS

796 mimo, że jest stosunkowo nową konstrukcją, już zdążył stać się ikoną miejskiego stylu i marki Ducati.

Silnik Desmodue 796 to zaprojektowana od podstaw jednostka. Stworzony po to, aby kierowcy w płynny sposób dostarczać dużą moc i wysoki moment obrotowy. Fantastyczne połączenie przyjazności 696 z agresją i charakterem 1200.

796 to miejski drapieżnik w kolejnej, wyjątkowej odsłonie. Gratka dla prawdziwych fanów Ducati. Monster 796 łączy w sobie moc i charakterystyczne ascetyczne piękno. Wersja ABS w porównaniu do wcześniejszej, Corse Strip, jest standardowo wyposażona w system ABS dający jeszcze lepszą kontrolę nad tym "potworem".

Dane techniczne:

Silnik: dwucylindrowy w układzie L, 2 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony powietrzem
Pojemność: 803 ccm
Średnica x skok tłoka: 88x66mm
Kompresja: 11:1
Moc maksymalna: 87KM przy 8250 obr/min
Moment obrotowy: 78Nm przy 6250 obr/min
Zasilanie: elektroniczny wtrysk paliwa Siemens, przepustnice 45mm
Układ wydechowy: 2 w 1 w 2, katalizator, dwie sondy lambda
Skrzynia biegów: 6 biegowa
Sprzęgło: APTC, mokre, wielotarczowe, hydrauliczne
Rama: stalowa, rurowa, kratownicowa
Rozstaw osi: 1450mm
Wysokość siedzenia: 800mm
Kąt wyprzedzenia główki ramy: 24°
Zawieszenie przód: Marzocchi, 43mm, skok 120mm, upside-down
Koło przód: 5’cio ramienne, aluminiowe obręcze 3,50x17, opona 120/70 ZR 17, Pirelli Diablo Rosso
Zawieszenie tył: regulowany amortyzator Monoshock Sachs, skok 148mm
Koło tył: 5’cio ramienne, aluminiowe obręcze 5,50x17, opona 180/55 ZR 17 Pirelli Diablo Rosso
Hamulce przód: dwie tarcze pływające 320mm, 4 tłoczkowe zaciski, montowane radialnie
Hamulce tył: tarcza 245mm, 2 tłoczkowy zacisk
Wyposażenie: DDA ready, ABS (opcjonalnie)
Pojemność zbiornika paliwa: 15l (13,5l wersja ABS)
Masa bez płynów: 167kg (169kg wersja ABS)
Gwarancja: 2 lata, nielimitowany przebieg


MONSTER 1200 R

Najgroźniejszy, najsilniejszy z rodziny „potworów”! Moc na poziomie aż 160 koni mechanicznych czyni z tego naked-bike’a prawdziwy postrach szos i gwarantuje niesamowite emocje z jazdy. Podwozie przygotowane do sportowych wyczynów oraz idealna ergonomia jazdy, zmieniają zauroczenie w pokusę przy każdym, nawet najmniejszym ruchu powodującym zmianę kierunku jazdy.  Masa całkowita na poziomie 180 kilogramów podlega całkowitej kontroli w połączeniu z wyszukaną i legendarną elegancją oraz niewiarygodnymi osiągami. Maszyna dla prawdziwych twardzieli!

Dane techniczne: 

Silnik: Testastretta 11° DS, dwucylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą
Pojemność: 1198,4ccm
Średnica x skok tłoka: 106x67,9mm
Moc maksymalna: 117,7 kW (160KM) przy 9250 obr/min
Moment obrotowy: 131,4Nm przy 7750 obr/min
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Sprzęgło: mokr

GALERIA

KONTAKT

Michał Kaniewski
doradca handlowy
mob.: 795 472 270
tel.: 56 654 70 09
czesci.ducatitorun@gmail.com
Scrambler Ducati

JESTEŚMY NA

Facebook Allegro

AF MOTORS
ul. Szosa Lubicka 141
87-100 Toruń
tel.: 56 654 70 09
fax.: 56 654 54 45
info@ducatitorun.pl

GODZINY OTWARCIA
poniedziałek: zamknięte
wt - pt. : 9:00 - 17:00
sobota: 9.00 - 16.00